Комуникационните кампании на А1 спечелиха пет награди на 24-тото издание на PR Приз. Конкурсът е организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Той е най-утвърденият и с дългогодишна история форум у нас, който отличава постиженията на професионалистите в публичните комуникации. Журито оцени високо кампаниите „Интернет за всички“, „Дари за децата, А1 ще удвои“, „А1 приключение в света на технологиите“, „От А1 до Я за дигиталната трансформация“ и „Workplace 2.0“на А1, в категории „Дигитални комуникации“, „ESG комуникационен проект за подобряване качеството на живот в обществото“, „Специално събитие“, „B2B комуникационен проект“ и „Проект за вътрешни комуникации“.
Проектите, с които А1 участва тази година, се съревноваваха с общо петдесет и пет проекта, а наградите бяха връчени по време на официална церемония.
Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ в А1 България, коментира: „Вярвам, че най-голямата телекомуникационна компания и най-голям системен интегратор в България неслучайно има и най-добрия PR екип. Наградите, които получаваме днес, ни носят удовлетворение, но същевременно ни мотивират да продължаваме да разказваме историите на технологичния бизнес по въздействащ и увлекателен начин.“
Журито на конкурса отличи с първа награда проекта „Интернет за всички“, с който А1 ежегодно образова децата и младежите на възраст между 5 и 15-годишна възраст. Изданието през 2023 година беше посветено на рисковете в онлайн среда. Чрез интерактивни видеа с геймификация кампанията показваше на младежите как да бъдат по-внимателни и да се предпазват от потенциалните опасности онлайн. Това е още едно признание за проекта, след като преди броени дни А1 спечели единствената награда в категория Branded content/Native Campaign на IAB Mixx Awards.
Второ място в категория „B2B Комуникационен проект“ А1 спечели с проекта „От А1 до Я“, реализиран със Storio на Икономедиа. Поредицата от 8 статии беше посветена на ICT технологичните услуги на А1 и екипите, които ги създават и предлагат.
Кампанията в „Дари за децата, А1 ще удвои“ спечели второ място в категория „ESG комуникационен проект за подобряване качеството на живот в обществото“. Второто издание на кампанията в края на 2023 г. надгради възможността клиентите на А1 да допринесат за по-доброто детско здравеопазване през Моят А1, а компанията удвои събраната сума в полза на проект „Светулка“.
Вътрешната комуникация в компанията донесе трета награда и в категория „Проект за вътрешни комуникации“ с платформата за създаване на ангажираност към служителите чрез съдържание - Workplace 2.0, както и в „Специално събитие“, където журито отличи комуникационния подход и добра организация на събитията за служителите и техните деца - „А1 пътешествие в света на технологиите“.
Представените проекти бяха оценени от независимо жури от експерти в сферата на връзките с обществеността, медиите и маркетинговите комуникации и бяха презентирани на живо пред представители на журито и комуникационната общност.
Георгиев: Само за миналата година са 106 присъдите за сексуални посегателства срещу деца
Тихомир Безлов: Големият проблем за политиката в страната ни е, че няма устойчивост
Максимумът на метеорния поток Геминиди за 2025 г. ще настъпи утре
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Наследствена ли е шизофренията?
На повърхността на луната на Юпитер – Европа, е забелязан гигантски черен „паяк“
Лунната почва може да съдържа следи от земната атмосфера
Антитела, проектирани от изкуствен интелект, ще бъдат тествани на хора
Признаци за бъдеща катастрофа в Антарктида
Идват коледните банкети: Как да се забавляваш, без да рискуваш кариерата си?
До дни ще се родят първите бебета, създадени с помощта на изкуствен интелект
Какви защити имат евробанкнотите и как да разпознаем истинските?
Броят на чужденците в Европа се увеличава, нужни са за работна ръка
Какво вещаят звездите за 2026 година?
Ръководството на лекарския съюз получи мандат да подпише нов рамков договор за 2026-2028 г.
Baidu запълва празнината, която Nvidia остави на пазара на AI чипове в Китай
Cartier е новият Rolex за поколението Z благодарение на Тейлър Суифт
Парижкото споразумение за климата навърши 10 години, но мисията е далеч от изпълнена