Лоукостерът Scoot посрещна първия си 787

03.02.2015 | 12:54
Лоукостерът Scoot посрещна първия си 787

Първият Dreamliner на Scoot кацна на летище Чанги в Китай на 2 февруари 2015.

След 18-часов полет от Сиатъл с междинно кацане в Осака първият от общо 20 Boeing 787 Dreamliner пристигнаха в Сингапур на 2 февруари 2015, поставяйки старта на новата фаза на растеж в региона.

Специалният полет TZ 787 кацна на летище Чанги в 09:33 и бе посрещнат с овации от първите си пътници, сред които главният изпълнителен директор на Scoot Кембълл Уилсън, служители и журналисти.

Самолетът, наречен Dream Start бе посрещнат от две цистерни, които направиха водна арка, както е традицията. Това ще бъде първият B787, базиран на летище Чанги.

Новото попълнение във флота на Scoot пристигна две години след първото съобщение, че нискобюджетният превозвач ще поеме 787 от компанията-майка, Singapore Airlines.

Кембъл Уилсън нарече 787 "променящ правилата на играта", защото той ще позволи на компанията да утрои обема си, да добави нови дестинации и да увеличи честотата на полети в близките месеци и години-планът за растеж на компанията бе спрян от шесте стари B777-200 под наем от SIA.

Scoot смята да пенсионира B777 през август и да лети само с Dreamliner. Това ще му донесе икономии на гориво.

Още по темата

Коментар от Сингапур на главния изпълнителен директор на Scoot Кембъл Уилсън.


"Ние сме базирани в Сингапур, имаме Tiger Air, която ни подкрепя. Следваме конкретни стратегически цели, които са да отваряме нови маршрути за Singapore Airlines Group като вторичните пазари на Китай или неразработени пазари като Златния бряг на Австралия. Или да отворим определени пазарни сегменти, които останалата част на групата не може да обхване добре.

Ние сме целенасочени към задачите си и не искаме да дадем всичко на всички. Ние сме насочени към запазване на единичните си цени много ниски, така че да имаме ценово предимство, което да стимулира бизнеса и да ни носи нови клиенти.

Имаме антитръстов имунитет, който ни бе предоставен от сингапурските власти през септември 2014 и с Tiger Airways можем да преговаряме заедно. Можем да обединяваме обеми за доставчици и трети страни, за да договаряме по-добри условия.

И вече виждаме ползата от това."