След разпространената информация относно услуга по "Пътна помощ", извършена на 29 април 2025 г., собственикът на фирмата реши да изясни ситуацията и да даде своето опровержение на публикуваните твърдения, които породи обществено възмущение
Според разпространената информация инцидентът, свързан с катастрофирал автомобил, в който участват дядо и внук, е довел до неясноти и въпроси относно цената на услугата, както и начина, по който са обработени документите на превозното средство.
Собственикът на фирмата - Николай Йорданов, който е извършил репатрирането на автомобила, сподели своята гледна точка по случая:
"Бях повикан на място, където автомобилът беше в изключително тежко състояние – силно ударен, без гуми, със заключен волан. Състоянието му изискваше специализирани действия и сериозни усилия от наша страна. Същевременно, всяко маневриране на превозното средство носеше повишен риск както за техниката, така и за безопасността на екипа. Това не беше стандартна ситуация и не може да се третира като обичайна услуга", обясни той.
На въпрос относно сумата от 860 лв. с ДДС, която беше начислена на клиента, собственикът обясни.
"Сумата от 860 лв. с ДДС беше формирана на база реалните обстоятелства, вложеното време, труд и използваната техника. За извършената услуга е издаден фискален бон, с което съм спазил законовите си задължения. Разбирам, че сумата може да изглежда висока за човек, който не е запознат с конкретиката на случая, но призовавам към обективност", каза Йорданов.
Той подчерта, че при извършване на услугата е бил издаден фискален бон, в съответствие с всички законови изисквания.
"Това е доказателство, че съм спазил всички законови задължения към клиента и към държавата. Не приемам разпространението на неточни или подвеждащи твърдения, които могат да навредят на репутацията на моята работа и на моята фирма", заяви още собственикът.
Според информацията, предоставена от него, в контекста на изказванията, че талоните на автомобила били взети, той категорично отрече тези твърдения: "Относно талоните на автомобила, не съм ги взимал а си останаха в тях".
Фирмата за пътна помощ изразява своето възмущение от разпространената информация и настоява, че всички действия, извършени по случая, са в съответствие с професионалните стандарти и закона. Собственикът приканва обществеността да подхожда към случая обективно и да се информира по-подробно, преди да изразява мнение.
Снимка: Facebook