Протестите в строителния бранш са политически. Тази позиция изразиха от Института за пътна безопасност.
"Това е класическа политическа наказателна акция от страна на служебното правителство срещу обръчи от фирми, които са нарочени за близки до една политическа партия. От друга страна нежеланието на служебното правителство да извърши международен одит за качеството и сигурността на нашите пътища ни показва, че се подготвя създаването на нови обръчи от фирми, които да работи по същия модел, но за друг политически субект", пише в позицията на Института.
Изразяват изненадата си, че строителните фирми не предприемат съдебни действия срещу Агенция "Пътна инфраструктура" за неизплатените им суми. Според ИПБ политическото противопоставяне превръща строителните работници, фирмите и всички граждани, ползващи пътищата на България, в жертви.
"Институтът за пътна безопасност напомня на министър-председателя г-н Стефан Янев, че политическата и човешка отговорност за безопасността на нашите пътища е негова отговорност", пише още в позицията.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Януарска „Витлеемска звезда“: Три планети в уникален парад около Слънцето
Почистването на орбитални отломки може да се превърне в печеливш бизнес
Съоснователят на Neuralink стартира проект, който може да промени човешката еволюция
Роботът Optimus е усвоил бягането, движейки се почти като човек
Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Среброто и медта засенчват златото като топ метали с наближаването на 2026 г.
Само благословията на Тръмп няма да помогне на Джей Ди Ванс да стане президент на САЩ
Как западните автомобилни компании промениха стратегията си спрямо Китай
Надзорният съвет на НЗОК одобри проекта за бюджет на касата за 2026 г.
преди 4 години