В Медиите On Air на 2 ноември ще видите

Знаят ли децата ни, че трудът е ценност и потребност?

01.11.2013 | 15:47
В Медиите On Air на 2 ноември ще видите

Според проучване на младежката заетост 44% от младите хора считат, че умения за заетост трябва да се формират в гимназията, други 17% - при завършване на училище, a има и още едно популярно мнение. 14 % посочват основното училище като място, в което учениците да се възпитават в труд и създаване на блага.

Необходимостта младите хора навреме да се ориентират в света на все по-неясните професии е в основата на инициативата „Гордея се с труда на моите родители“, която стартира на 1 ноември в 12 български компании, между които и Медийна група Bulgaria On Air.

Организатор на кампанията е Българската мрежа на Глобалния договор на ООН.

За това дали децата ни знаят, че трудът е потребност и ценност, за парите и социално отговорните компании ще говорим в студиото на „Медиите On Air“ с Огнян Траянов, изпълнителен директор на „ТехноЛогика“, Даниел Киряков, Мениджър "Комуникации и корпоративна социална отговорност" в "КонтурГлобал Марица-изток 3", Дарина Георгиева, „Овергаз Инк.“ и Марина Стефанова, изпълнителен директор на Българската мрежа на Глобалния договор на ООН.