„Дисни“ маха рекламите на нездравословни храни

Производителите на т.нар. „джънк фуд“ отделят около 1 млрд. долара годишно за реклама, насочена към деца под 12 години.

06.06.2012 | 13:35
„Дисни“ маха рекламите на нездравословни храни

Американския медиен гигант „Уолт Дисни“ съобщи, че възнамерява да премахне рекламите на нездравословни храни от програмите на своите телевизионни, радио и онлайн програми.

Компанията заяви, че предприема тази мярка, за да помогне в борбата с детското затлъстяване.

Производителите на т.нар. „джънк фуд“ отделят около 1 млрд. долара годишно за реклама, насочена към деца под 12 години.

Изпълнителният директор на „Дисни“, Боб Айгър, заяви че очаква съвсем краткотраен спад на приходите от реклама и вярва, че компаниите бързо  ще се нагодят към новите изисквания към продуктите им.

Съпругата на американския президент, Мишел Обама, определи това като голяма стъпка, която ще има сериозен ефект върху борбата с наднорменото тегло.

Разбира се, има и скептици, които посочват, че резултатът много зависи от това, какви точно ще са критериите на „Дисни“ за здравословна храна.

Очаква се новите правила да влязат в сила през 2015г.