TikTok вече предлага своята функция за пазаруване на потребителите в Испания и Ирландия, поставяйки начало на разширяването на най-бързо развиващия се бизнес на ByteDance Ltd. в Европа.
Магазинът на TikTok официално дебютира в двете страни във вторник, след като редица създатели откриха дигитални магазини и свързаха с видеоклиповете си продукти - от електрически фритюрници до хранителни добавки.
Разгръщането отразява стремежа на TikTok да търси алтернативни пазари пред лицето на потенциалното спиране на продажбите в САЩ. Миналата седмица федерален апелативен съд потвърди закона на администрацията на Байдън за забрана на приложението, собственост на Китай, като се позова на съображения за национална сигурност.
Първоначалните продукти в испанския магазин TikTok Shop обхващат категории от козметика до домакински уреди и бързооборотни стоки, като цените им варират от 3 евро до 60 евро, според списък на TikTok, споделен със създателите и видян от Bloomberg News. В Ирландия местни фирми вече продават неща като книги и козметика чрез платформата на социалната медия, съобщи компанията.
TikTok Shop - който съчетава видео с импулсивно пазаруване по визуален начин - е най-големият двигател на растежа на приложението след рекламата. Комбинацията от атрактивно съдържание, популярни инфлуенсъри и пълномащабна търговия го отличава от конкуренти като Instagram и YouTube. Тя също така открива пътя на фирмата да се изправи срещу Amazon.com Inc. на големите пазари.
Четете повече в bloombergtv.bg
Снимка: БГНЕС