Twitter пусна нови рекламни функции, цели бързи приходи от продажби

Tова е част от усилията на компанията да постави основа за електронната търговия

13.10.2021 | 16:31 Редактор: Жаклина Иванова
Twitter пусна нови рекламни функции, цели бързи приходи от продажби

Социалната мрежа Twitter пусна нови рекламни функции и обнови алгоритъма, който решава кои реклами да виждат потребителите. Всичко това е част от усилията на компанията да постави основата за пускането на бъдещи функции за електронна търговия, разкри социалната мрежа пред Ройтерс.

Новите функции бяха обявени в момент, в който Twitter се стреми да засили бизнеса си с реклами – стратегия, целяща бързо генериране на приходи от продажби. Той представлява само 15% от бизнеса на Twitter за миналата година. Усилията могат да помогнат на Twitter да постигне целта си да удвои своите годишни приходи до 2023 г.

Базираната в Сан Франциско компания се позиционира така че в крайна сметка да позволи на брандовете да продават продукти през нейната услуга, като първо подобри способността си да показва на потребителите подходящи реклами и увеличи вероятността да кликнат върху тях.

По думите на груповия продуктов мениджър на Twitter - Камара Бенджамин, това ще накара хората да инсталират приложения, да посещават уебсайтове и да намират продукти, отговарящи на нуждите им.

Рекламите, промотиращи сваляния на мобилни игри и други приложения, които са основен вид реклами в социални мрежи, сега ще позволяват на потребителите да започнат свалянето им, без да напускат Twitter, посочи в публикация в блога си компанията.

По-рано потребителите трябваше да излязат от социалната мрежа, за да свалят други приложения.

Twitter допълва, че работи по нови инструменти, които да позволят на компаниите да предлагат реклами, за да намират клиенти, които са по-склонни да извършват покупки в приложения.

Четете повече по темата в investor.bg.

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК