Twitter Inc. планира да тества нови функции, свързани с поверителността, целящи да дадат на потребителите по-голям контрол върху техните списъци с последователи и върху това кой може да вижда техните публикации и харесвания. Това е ход, който цели да направи общуването и споделянето в социалната мрежа по-лесни, пише Bloomberg.
Инструментите са свързани с това, което ръководителите на Twitter наричат „социална поверителност“ или как потребителите да управляват своята репутация и самоличност в приложението. Това включва информация като списък с последователи на човек, туитовете, които харесват и дали акаунтите им са публични или частни.
Сред потенциалните функции са възможността за редактиране на списъци с последователи и инструмент за архивиране на стари туитове, така че те вече да не се виждат от другите след определено от потребителя време. Скриването на минали туитове може да бъде популярна функция за хората, които не искат публикациите им да съществуват онлайн завинаги, което е по-добра опция отколкото собственоръчното изтриване на публикации.
Вътрешно проучване установи, че много от потребителите на Twitter не разбират основните фукции за поверителност, като например дали акаунтът им е публичен или не, каза Светлана Пимкина, изследовател в компанията в Сан Франциско.
Тези потребители изпозват по-малко Twitter, защото не знаят какво другите хора ще могат да видят за тях. „Когато нуждите на социалната неприкосновеност на личния живот не са удовлетворени, хората ограничават себеизразяването си“, каза Пимкина. "Те се оттеглят от разговора." От септември компанията ще започне да изпраща съобщения на потребители си, за да видят дали профилите им са публични или лични.
Екипът на компанията за поверителност работи върху няколко продукта, за да облекчи тази несигурност у потребителите. Някои от тях ще бъдат тествани скоро, а други са само в етап на концепция, според интервюта с членове на екипа.
Потенциални фукции, върху които работи компанията:
Архивирани туитове - Twitter може да позволи на потребителите си да скрият стари туитове след определен период от време. Туитовете ще бъдат видими за притежателя на акаунта, но не и за никой друг. Компанията обмисля редица времеви опции, включително скриване на публикации след 30, 60 и 90 дни или скриване им след цяла година.
През март главният изпълнителен директор на компанията Джак Дорси заяви, че през последните години Twitter се бави много при пускането на нови продукти. Той каза, че по-бързото внедряване на нови инструменти вече е цел на цялата компания, като я назовава заедно с приходите и целите за растеж на потребителите, пише bloombergtv.bg.
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Възраждането на военните кораби в Европа води до завръщане на британските корабостроители
Южна Корея започва първата си програма за ракети „въздух-въздух“
Любимата TikTok звезда на Италия: 84-годишна баба призовава инфлуенсърите да работят
Вдовецът на Тина Търнър си има нова приятелка, влюбен е в 60-годишна американка
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Съоснователят на Neuralink стартира проект, който може да промени човешката еволюция
Роботът Optimus е усвоил бягането, движейки се почти като човек
Открита е уязвимост в механизма за възстановяване на ДНК на раковите клетки
Blue Origin представи проектиран с AI източник на енергия за Луната
Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Кадър на деня за 5 декември
S&P 500 отчита четвърти пореден ден на ръст и се повишава с 0,4% за седмицата
Всяко второ предприятие у нас разполага със собствен уебсайт
Гръцкият парламент одобри покупката на ракетни системи за 650 млн. евро от Израел