Facebook прави временна промяна в новинарския си алгоритъм след изборите в САЩ. Това заяви главният редактор на Investor.bg Бойчо Попов в предаването "Бизнес старт" с водещ Живка Попатанасова по BloombergTV.bg.
"В напрегнатите дни след президентските избори екип от служители на Facebook е представил на главния изпълнителен директор Марк Зукърбърг тревожна констатация: Дезинформацията, свързана с изборите, става вирусна в сайта".
Главният редактор на Investor.bg посочи, че по време на разговор с репортери през миналата седмица Гай Росен, изпълнителен директор на Facebook, който контролира отдела за интегритет, отговарящ за почистването на платформата е казал, че промените винаги са били замислени като временни.
В същото време обаче някои служители твърдят, че промяната трябва да стане постоянна, добави Попов.
Снимка: Johannes Berg/Bloomberg
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Атанас Пеканов: На президента няма да му е лесно с новия служебен кабинет
България е била приета в ООН преди точно 70 години
Един ранен и един загинал при пожари през последното денонощие
Добри са условията за туризъм в планините
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Наследствена ли е шизофренията?
На повърхността на луната на Юпитер – Европа, е забелязан гигантски черен „паяк“
Лунната почва може да съдържа следи от земната атмосфера
Антитела, проектирани от изкуствен интелект, ще бъдат тествани на хора
Признаци за бъдеща катастрофа в Антарктида
Мирослав Терзиев е № 1 на ПСК „Черно море” за 2025 г.
Условията за туризъм в планините са добри
Слънчево, но студено време днес
Голям варненски квартал е без вода от сутринта
Очаква се световният пазар на AI чипове да нарасне до 565 млрд. долара през 2032 г.
Зеленски се опитва да пренапише мирния план на Тръмп
Влиянието на въглищата в Азия се засилва
Ръководството на лекарския съюз получи мандат да подпише нов рамков договор за 2026-2028 г.