Нов план на Volkswagen: Компанията ще прави Sеat премиум марка

Skoda ще се върне към бюджетните модели за Източна Европа, предвижда новата стратегия

01.10.2019 | 12:20 Редактор: Ралица Братанова
Нов план на Volkswagen: Компанията ще прави Sеat премиум марка

Новият план за бъдещето на групата Volkswagen предвижда дъщерната марка Seat да се позиционира малко над масовия сегмент, разкри шефът на концерна по стратегията Михаел Йост в интервю за германското Automobilwoche.

Skoda пък ще се префокусира към бюджетната част от пазара, където да се конкурира с марки като Dacia, Kia и Hyundai, разкрива Йост.

Групата притежава три масови марки - Volkswagen, Skoda и Seat и от години непрекъснато лавира с позиционирането им. След кризата от 2008, която сви драстично силните за Seat южноевропейски пазари, испанската марка принудително слезе една стъпка надолу в цените,  пише Automedia.bg.

"Искаме да управляваме идентичността на своите марки по-ясно в бъдеще", казва главният стратег на VW.

"Seat може да предлага по-емоционални автомобили, както показват моделите на Cupra. Skoda ще може да обслужва по-интензивно пазарите в Източна Европа, както и останалите клиенти, търсещи главно функционалност".

Това решение означава по-високи цени в гамата на Seat в бъдеще, докато в момента на много пазари моделите на испанската марка са дори под тези на Skoda, макар и с малки разлики.

Снимка: Reuters

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК