Новата стратегия на Fitbit за умни часовници - без успех

Приходите от тях са се свили с 27% на годишна база

01.08.2019 | 14:51 Редактор: Юлия Христова
Новата стратегия на Fitbit за умни часовници - без успех

Производителят на смарт устройства Fitbit сви прогнозата за приходите си за 2019 г. и обвини за това разочароващите продажби на наскоро пуснатите на пазара по-евтини умни часовници Versa Lite. Новините накараха цената на акциите на компанията да потънат с 16% до рекордно дъно, предава Ройтерс.

През март Fitbit пусна Versa Lite на цена от 160 долара, спрямо 200 долара за пълната версия. Часовникът, който може да следи тренировки и пулс, не разполага с някои функции, като възможност за директно съхранение на музика.

"Въпреки че Versa Lite получи добри отзиви от потребителите, видяхме, че потребителите са склонни да платят повече за умен часовник с допълнителни функции или търсят намаления", коментира главният изпълнителен директор Джеймс Парк.

Компанията се насочи към пазара на умни часовници, за да се справи с удара от забавянето на растежа на популярните си цветни фитнес тракери, но се сблъска със силна конкуренция от компании, разполагащи с много капитал, като Apple и Samsung Electronics.

Приходите от умни часовници са се свили с 27% на годишна база през второто тримесечие.

Снимка: Pixabay

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК