Кафето дава енергия, от която много хора имат нужда, за да започнат деня си. Сега ново революционно изследване за връзката между храната и коронавируса показва, че тази "електроцентрала на закуска" може също да осигури известна защита срещу Ковид-19, съобщава "Нюзмакс".
Консумирането на зеленчуци и кърменето също намалява риска от Ковид-19, според новото проучване на Северозападния университет в Чикаго. И обратно, преработените меса като колбасите могат да увеличат нашата чувствителност към коронавируса. Други проучени храни като плодове, чай и червено месо не оказват никакво влияние.
"Знаем, че Ковид-19 е инфекциозно заболяване, подобно на пневмония или други видове респираторни инфекции. Знаем, че имунитетът играе важна роля в способността ни да се борим с някои от тези инфекциозни заболявания", каза съавторът на изследването Мерилин Корнелис.
"
Други изследвания са фокусирани върху отделни здравни проблеми по отношение на инфекцията с Ковид-19, включително въздействието на състояния като диабет. По-малко внимание е отделено на модифицируеми рискови фактори, различни от теглото, каза Корнелис.
За проучването изследователите са използвали данни на UK Biobank за изследване на връзката между диетичното поведение от 2006 до 2010 г. и инфекциите с Ковид-19 от март до ноември 2020 г. при същите хора. Изследователите разгледали специално храни, за които е доказано, че влияят на имунната система в по-ранни проучвания върху хора и животни, информира БГНЕС.
Проучването включва близо 38 000 участници, на които е направен тест за Ковид-19. Около 17% са били положителни за вируса. Констатациите са публикувани в списание "Nutrients".
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Фолкпевицата Андреа: Не съм направила опит за самоубийство!
Донев: Вдигането на тавана на дълга ще осигури ресурс за префинансиране
Орлин Горанов и Еделина Кънева с латино концерт
Мирчев: Спорът за оръжията за Украйна прикрива провалите в управлението
5 йога упражнения при преумора
Работят ли наистина колагеновите маски за лице и колагенът в козметиката въобще?
Булозен пемфигоид – защо се появяват мехури по кожата в напреднала възраст?
Какво трябва да знаем за епилепсията?
Тези места гъмжат от хищници със зъби: Регионите, където акулите атакуват най-често
НАСА обяви екипажа на „Артемида III“: Четирима астронавти, сред които и първият европеец
Учени предлагат необичайна защита от слънчевите бури
На 9 юни 1985 г. спускаемият апарат „Вега-1“ се отделя за историческа мисия
По Черноморието ни ври от сафрид, хамсия и цаца
Разчистват ската под Морско казино в четвъртък
Днес изтича срокът за записване на приетите на първо класиране първокласници във Варна
Радев потвърди: Спираме военнта помощ за Украйна
Собственици: Всички атракциони в България ще спрат да работят от 2 октомври
General Motors се фокусира върху съхранението на енергия на фона на възхода на AI
Как се прави трансфер на наученото в училище към практически житейски ситуации
Достигна ли наистина Европа Денят на технологичната си независимост?
КФН: Гаранционният фонд не покрива доброволните застраховки към „ДаллБогг: Живот и Здраве“