Сивият сектор в пътническите превози у нас достига 40 на сто, каза Васил Пиронков - председател на Сдружението на автобусните превозвачи и допълни, че това се случва във всеки град. По думите му голяма част от хората у нас пътуват с автобуси. За да се постигне баланс и да има правилно съотношение между ЖП и автобусен транспорт, трябва ДАС да закрият губещите линии, посочи Пиронков.
БДЖ не е конкуренция на автобусните превозвачи. Двата вида транспорт трябва да се допълват, разписанията им трябва да са съгласувани, смята експертът по ЖП превози Симеон Ананиев. Той допълни, че за да се преодолее проблемът с гратисчиите трябва да има по-строг контрол и нова система за продаване на билети. Чекирането във влаковете също трябва да се въведе.
Приоритети: Поколението Z предпочита домашните любимци пред децата
Джеси Джей предупреди, че ракът ѝ може да се завърне
Мъск създава нов "фирмен град" в Тексас успоредно с проектите на "СпейсЕкс"
7 ритуала, които правят ежедневието по-цветно
Холтерите като устройства за дистанционен мониторинг
Хранителен режим при атеросклероза
Как влияе на психиката работата от вкъщи?
Инсулинова резистентност и метаболитен синдром – как са свързани?
Метеорният поток Геминиди ще достигне своя връх в нощта на 14 декември
Единствена по рода си: В Индонезия се роди бебе от вида гигантска панда
Учените са изумени: Кометата 3I/ATLAS носи ключова за живота молекула
Компактна и ярка: Hubble снима блестяща синя галактика
Награждават участвалите в евакуацията на танкера "Кайрос"
Какво ще бъде времето във вторник?
Нужен е още 1 млн. лева за допълнителни ремонти в СК "Локомотив" във Варна
Европейски лидери подкрепиха Зеленски и Украйна
Хороскоп за 9 декември 2025
Какво се промени в Сирия след падането на режима на Асад?
Rheinmetall прогнозира силно търсене в следващите 10-15 г. - Част 2
Русия бързо адаптира износа към санкциите срещу "Лукойл" и "Роснефт", но парите намаляват
САЩ подкрепят плана на Ирак да прехвърли активите на „Лукойл“ на американска фирма