Ускоряване на продажбите чрез технологии

Интервю на Дейв Елкингтън, съосновател и директор Insidesales.com

14.04.2015 | 16:17
Ускоряване на продажбите чрез технологии

Съоснователят на Insidesales.com и главен изпълнителен директор на компанията Дейв Елкингтън коментира управлението на клиенти и ускоряваето на продажбите чрез софтуер. Той говори в Лондон с Франсин Лакуа от Bloomberg Television в предаването “The Pulse.” (Source: Bloomberg)


Още по темата

 

Вие точно какво правите? Това е програма, която позволява на компанията да продава чрез софгтуер.

Технологията помага на продажбите, а и в други аспекти на живота. Технологията прави същото на работното място.

Ние предоставяме платформа, която се учи да бъде по-сложна и умна и помага на търговците да са по-ефективни.

Те става дума само да помага на търговците да продават повече, а да създаде среда с по-приятелски начин на взаимоотношения. Потребителят да има възможност да купува по начин, удобен за него.

 

Значи, помага на търговците. Не ги заменя. Смятате ли, че в даден момент търговците ще бъдат заменени? Говоря с много директори, които казват, че обичат човешкото присъствие. Как сте? Здравейте.. Но всъщност бихме могли да попаднем в ситуация, в която 80% от транзакциите минават през компютър.

В края на краищата, ние обичаме да купуваме от хора, защото искаш да погледнеш някого в очите и да му вярваш.

Технологията трябва да помогне този процес да стане по-гладък.

Това прави платформата ни.

Харесва ли ви когато някой се опитва по време на вечеря да ви накара да купите нещо?

Ние не обичаме тези неща.

Но търговците го правят непрекъснато.

Може да ви продават нещо когато слагате децата да спят, или в 2ч. през нощта, когато не можете да отговорите.

Това правят търговците, а нашата платформа помага на хората да разберат ако искат да продадат нещо как да го направят.

Как да стане най-подходящо?

 

Каква е разликата с общата подготовка по статистика?

Ние прилагаме в известна степен изкуствен интелект.

Ние учим, имаме 2000 компании, които използват технологията ни - Microsoft, Sprint, Level3, Groupon и други.

Около 40-50 хиляди души са на платформата.

Тя обаче се учи от най-добрите практики на всички.

Ние събираме цялата информация и с машинни алгоритми я обработваме и пак я включваме в системата.

 

Това е събиране на данни!

Да, масивно.

Ще ви дам пример.

Имаме 14 млрд търговски контакти - до 1 млрд месечно.

Това означава, че търговецът продава на някого, има контакт с някого. Освен това имаме над 1 трлн допълнителни информационни точки месечно.

Неща като времето, спортни събития - ние знаем, че ако е слънчево в Париж и вали в Лондон, би трябвало да продавате в Лондон. Защото хората си стоят вкъщи.

Знаем, че ако някой е спечелил на Уимбълдън, ще имаме еуфория. И трябва да продавате в Лондон.

Такива неща.

 

Много изпълнителни директори говорят за големите данни. Те ще са около 80-90% от успеха на една компания. Но това означава, че трябва да прогнозирате какво ще искат хората да си купят преди да го знаят те самите. Това правилна оценка ли е? Как работите?

Големите данни е малко неправилно понятие.

Всички големи масиви данни са събиране на много данни на едно място.

Анализът и прогнозата са следващият етап.

Това имате предвид.

Предиктивният аналитикс е да използваш големите данни, за да си по-ефективен в продажбите - и всеки аспект на бизнеса и живота.

Това прави нашата платформа.

Представете си в потребителското пространство какво става.

Amazon знае ние какво търсим - по-добре от нас.

 

Даже малко ме е страх..

Да, страшно е.

Отварям Amazon и си казвам - няма да пазарувам. Само ще гледам. А после купувам-купувам.

Amazon знае много за мен. Те дори са изградили някакво доверие.

Това ни предлага прогнозируемият анализ.

Като ни дават данни, информация, търговците ни помагат да сме по-успешни.