Български компании отварят вратите за децата на служителите си

Медийна група България он ер и Инвестор бг са участници в инициативата "Гордея се с труда на моите родители"

29.10.2014 | 14:30 Редактор: Доника Ризова
Български компании отварят вратите за децата на служителите си

За втора поредна година български компании отварят вратите си за децата на служителите в рамките на националната инициатива „Гордея се с труда на моите родители“по случай Деня на будителите. Идеята е със специално разработени програми и игри да им покажат защо трудът на родителите им е важен. Инициативата е на Българската мрежа на Глобалния договор на ООН, а целта е да бъде ежегодна и да обхване бизнеса в цялата страна.

От миналата година броят на компаниите участници се е удвоил и тази есен в 24 компании ще гостуват повече от 900 деца от 8 града – София, Пловдив, Панагюрище, Гълъбово, Огняново, Девня, Русе, Пирдоп и Сливница.

В инициативата участват представители на 17 индустрии - фармация, логистика и куриерски услуги, информационни технологии, ветеринарна медицина, банково дело, преработваща промишленост, шивашка промишленост, газоснабдяване, телекомуникации, медии, застраховане, ритейл, минно дело, електроснабдяване, винопроизводство, машиностроене, производство на бои и строителни материали. На децата ще бъдат представени професии по интересен начин 106 професии.

Медийна група България он ер е сред компаниите, които подкрепиха медийно и се включиха активно в кампанията. Тази година в кампанията се включва и Инвестор.бг.

/Колаж: Ния Тотева, 6г/

Тази година е предвиден и обмен. Той позволява на децата, които са участвали миналата година –да посетят друга компания и да научат за нови професии. В обмена участват 10 компании. В рамките на обмена децата на журналистите и служителите в България он ер и Инвестор бг ще могат да се запознаят с работата на родителите си чрез различни активности- записване на радио клип, ребрандинг на сайт, лекция за финансова грамотност, участие в подготовката на прессъобщения за инициативата. Зрителите ще могат да се информират как протича деня от  новинарските емисии на телевизията, както и на сайтовете от двете медийни групи.

Медийни партньори са: Националната телевизия България он ер,  БНТ, ТВ САТ Ком, Капитал Кариери, вестник Труд, списание 8, Животът Днес, Първите седем, вестник Марица, вестник Утро, Инвестор БГ, CSR Bulgaria, CLUB.bg, EXPERT.bg, Actualno.com, АГРО Пловдив бизнес новини и земеделие, RUSE Info.

Вижте тук снимките от кампанията през 2013 - децата разглеждат студиата и редакциите на Медийна група Bulgaria On Air.