900 компании са похарчили с 65% повече пари за реклама в социалните мрежи

Най-високи нива на растеж показват вложените средства в Instagram

14.01.2017 | 16:59 Редактор: Тодор Петров
900 компании са похарчили с 65% повече пари за реклама в социалните мрежи

Компаниите са похарчили с 65% повече за реклама във Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram и Pinterest през 2016 г., отколкото през 2015 г. Това сочи нов доклад, според който средствата, вложени в Instagram, показват най-високи нива на растеж, пише CNBC.

Анализаторите от медийната технологична компания 4C са разгледали инвестицията от 150 млн. долара, направена от 900 марки, които са активни в петте платформи.

Проучването показва, че рекламодателите са похарчили със 138% повече за платени публикации в Instagram – платформа, която през шестте месеца до декември 2016 г. привлече 100 млн. нови потребители. С тях общият брой хора, които ползват приложението, достигна 600 млн.души.

Притежаваната от Facebook компания Instagram пусна няколко нови функции миналата година, които насърчиха доста хора да се присъединят. Функцията Stories например, беше активирана през август 2016 г. и се появява в горната част на списъка с публикации. Тя позволява на хората и марките да публикуват кратки истории чрез видеа и снимки, които изчезват 24 часа по-късно.

Още по темата четете в Investor.bg