Facebook с нова инициатива, засилва връзките си с медиите

Социалната мрежа подобрява форматите, чрез които в момента разказва истории

12.01.2017 | 23:00 Редактор: Тодор Петров
Facebook с нова инициатива, засилва връзките си с медиите

Facebook стартира своята инициатива Journalism Project - усилие, свързано с целта на най-голямата социална мрежа в света да засили връзките си с новинарските организации, предава Ройтерс.

Стартирането на проекта се случва по-малко от седмица, след като компанията обяви, че наема бившия репортер и водещ на CNN Кембъл Браун, който да оглави екипа, занимаващ се с партньорства с медиите.

Като част от този нов проект Facebook обяви вчера, че ще се фокусира върху подобряването на формати, чрез които в момента разказва истории, като Live, 360 и Instant Articles.

Facebook заяви, че ще тества функция, използваща Instant Articles, за да позволи на читателите да виждат по няколко истории едновременно, като пакет, а идеята е те да са от предпочитани от потребителя медии.

Компанията заяви, че ще работи с трети страни за промотирането на достоверността на новините и за помагането на потребителите да решат, на кои източници могат да вярват.

Четете още по темата в Investor.bg