Клиентите на A1 могат да разполагат с абонамент за бързо и удобно решение при нужда от съдействие за непредвидени домашни повреди, изискващи спешна реакция. Сред тях са широк набор от инциденти в домакинството, като повреда на електрическа или водопроводна инсталация, основната отоплителна система, счупена брава, поява на вредители и други.
Абонатите на мобилни и фиксирани планове могат да активират новата услуга "Моят майстор" без допълнително заплащане, като част от плана си на свободна позиция Select, или като самостоятелен абонамент срещу месечна такса от 4,99 лева.
Потребителите могат да я активират изцяло дигитално през Моят А1. При необходимост от спешно съдействие те могат да заявят посещение от специалист на единен номер, независимо от типа на проблема, с който са се сблъскали.
"С "Моят майстор" надграждаме начините, по които помагаме на нашите клиенти в ежедневието. Непрекъснато разширяваме разнообразието от избираеми услуги с практични възможности с реална стойност за ежедневието, които потребителите могат да добавят към своя абонамент. Така предоставяме решение, което носи сигурност и спокойствие с един клик", коментира Майя Раковска, директор "Продукти, услуги и роуминг" в A1 България.
Услугата осигурява 24/7 достъп до помощ от професионалисти в цялата страна, с покритие до 300 евро на заявка. В нея са включени разходите за материали и клиентите могат да използват услугата до 3 пъти годишно. Това не само пести време за търсене на надежден специалист, но и дава спокойствие при спешна ситуация.
За ползване на услугата е необходимо титулярят по договора с А1 да активира абонамента, като в него може да бъде включен и адрес, различен от този на клиента. Така абонатите на "Моят майстор" имат възможност да се погрижат в случай на спешна повреда за свои близки, приятели или наематели.
Услугата "Моят майстор" се предлага в партньорство с Allianz Partners - дружество, част от Allianz SE, специализирано в предоставянето на съдействие при възникване на непредвидена ситуация за дома (домашен асистанс). Новото предложение от А1 е част от богатата палитра избираеми услуги Select, с които телекомът предоставя възможност на клиентите да персонализират плана си, като включат практични решения за ежедневието. Те могат да променят избора си веднъж на месец, когато потребностите и предпочитанията им се променят. Разнообразието от допълнителни възможности удовлетворява много широк диапазон възможности – от аудиокниги и подкасти със Storytel, стрийминг и ТВ съдържание с Netflix, Max, SkyShowtime, електрическа градска мобилност със Spark, дигитални абонаменти за качествено новинарско съдържание с "Капитал", "Мениджър" и "Дневник", а вече и помощ за дома.
Николай Станчев: Животозастраховането е в застой
Житейските стресови събития са сред най-честите фактори, отключващи депресията
Учени създадоха почти невидима изолация за прозорци
Коремните мазнини след 50 години повишават риска от смърт с цели 83%
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Наследствена ли е шизофренията?
Част от амазонската тропическа гора вече е частна собственост
На повърхността на луната на Юпитер – Европа, е забелязан гигантски черен „паяк“
Лунната почва може да съдържа следи от земната атмосфера
Антитела, проектирани от изкуствен интелект, ще бъдат тествани на хора
Хиляди протестираха в Румъния против корупцията
Румен Радев на Ханука: Да помним поуките от миналото
Мехмед Дикме предрича сблъсък между Борисов и Пеевски
Киселова каза в прав текст кое е съборило кабинета
Ива Митева: ИТН прекрачиха една граница, от която няма връщане назад
Мелони: Европа трябва да приеме новата стратегия за сигурност на Тръмп
"Булгаргаз" предлага поевтиняване на природния газ с над 3% за януари
Египет предлага арабските държави да координират енергийните покупки в извънредни ситуации
Кадър на деня за 14 декември