Клиентите на "Топлофикация София" ЕАД вече могат да плащат сметките си бързо, лесно и удобно през новото мобилно приложение – "Моето топло". То е налично и може да се изтегли безплатно от AppStore или Google Play на всяко мобилно устройство.
Клиентите могат да проследят текущите си и просрочени задължения
"Моето топло" има опростен и интуитивен дизайн, който осигурява лесен достъп до услугите на дружеството и значително улеснява управлението на всички дейности, свързани с топлоенергията. Потребителите могат да добавят или премахват свои обекти, да получават известия, както и да заявят получаване на електронна фактура.
С помощта на приложението, клиентите могат да проследят текущите си и просрочени задължения, независимо колко имота притежават, и да ги платят, без да се налага да посещават офис на "Топлофикация". Всички издадени фактури за последните 36 месеца ще бъдат достъпни за преглед, като всяка от тях може лесно да бъде изтеглена в удобен формат. По този начин "Топлофикация София" се стреми да намали хартиения документооборот и да спестява време на клиентите.
Интерактивна карта показва планови ремонти и аварии в реално време
"Моето топло" предоставя и визуализация на потреблението на топлинна енергия – месечно и годишно – с възможност за сравнение с предходни периоди. Клиентите получават справка за потреблението за имота, за етажната собственост и за годишното изравняване. Така могат по-лесно да анализират консумацията си и да оптимизират енергийните си разходи.
Една от ключовите функционалности е интегрираната интерактивна карта, която показва планови ремонти и аварии в реално време. Това позволява на потребителите не само да бъдат информирани за текущи дейности в техния район, но и сами да подават сигнали при възникнали проблеми.
Важна функционалност е и мониторингът, който дава информация в реално време за параметрите на абонатната станция. Проследява се външна температура и температурата отопление и гореща вода.
Разработката на приложението е част от дигитализацията на дружеството с цел да осигури по-удобно, прозрачно и ефективно обслужване на клиентите си.
Снимка: БГНЕС
Роденият в Беларус Роман Хофман оглави Мосад
Изплащат от днес пенсиите и коледните добавки
Подкрепяният от Израел палестински лидер Ясер Абу Шабаб е бил убит при семеен спор
Земетресението с магнитуд 5,9 в Невада се оказа грешка на предупредителната система
Национално проучване проследява пътя на пациента с рак на белия дроб в България
Баланит на Зун – упорито възпаление на главичката на пениса
Защо сексът повишава имунитета?
Как влияе захарта на зъбите ни?
Проби от въздуха, събрани преди 35 г., разкриват забележима промяна в сезоните
Мощни бури в едното полукълбо генерират перести облаци в другото
Antares събра $96 млн. за разработване на ядрени реактори за Земята и Космоса
Междузвездната комета 3I/ATLAS е покрита с криовулкани?
Един загинал в катастрофи през последните 24 часа
Честваме паметта на преподобните Сава Освещени и Нектарий Битолски
ПП-ДБ внася вот на недоверие срещу кабинета днес
От днес изплащат последните пенсии в лева
Къде са най-опасните пътни отсечки във Варна
Русия изглежда пак създаде фалшиви надежди, че е готова да спре войната
Планът на Тръмп за изкуствения интелект е застрашен от омразата му към зелената енергия
S&P 500 и Nasdaq записаха трета поредна печеливша сесия
Заплахите в Черно море повишават застраховките "военен риск" за собствениците на кораби