Евро 7, който трябва да влезе в сила през 2025 г. в Европа, от известно време е обект на сериозни критики от страна на водещите автомобилни производители на Стария континент. Някои от негови ръководите дори го обявиха за "безполезен", тъй като ще накара компаниите им да похарчат огромни средства, за да го покрият, вместо тези пари да бъдат насочени към електрификация.
Недоволството на производителите в крайна сметка даде резултат и министрите от ЕС се споразумяха за смекчаване на новите правила.
Предвижда се да не се прилагат значителни промени в съществуващите стандарти Евро 6 за леки и лекотоварни автомобили.
Повече по темата прочетете в automedia.investor.bg
Снимка: Pixabay
От САЩ: Европа има нужда от електрошок
APS: Възраждането на етническата карта е опасно
Шести вот на недоверие: Депутатите в спор трябва ли да падне правителството НА ЖИВО
Зеленски: Готов съм за избори, ако САЩ и Европа гарантират сигурността на вота
4 вида кашлица според причините
Пробив в лечението на рака на панкреаса – как действа CAR-NKT клетъчната терапия?
Как студеният въздух влияе на лигавицата на носа и синусите?
Доброкачествена простатна хиперплазия – проблемите с уринирането са характерен симптом
Комета може да унищожи Земята, твърди религиозен лидер
Астроном от НАСА с научни доказателства за произхода на Коледната звезда
Китай бързо настига САЩ в научните постижения
Температури до -98°C: Къде се намира най-студеното място на Земята
Внимание родители! Храна от детската кухня във Варна днес ще закъснее
Един човек е загинал във "войната" по пътищата за денонощие у нас
Борисов готов да говори за оставка, след като българите започнат да теглят евро от банкомата
Виц на деня - 10 декември
Мачовете по ТВ днес (10 декември)
Samsung SDI ще доставя стационарни батерии за клиент в САЩ в сделка за 1,36 млрд. долара
Ръстът на потребителските цени в Китай се ускори до най-бързия темп от над година
ЕС договори свиване на парниковите емисии с 90% до 2040 г.
Прогнозите за свръхпредлагане тласкат цената на петрола нагоре*