Японските автомобилни производители започват преследване на своите американски и китайски конкуренти, които вече са разработили и предлагат възможности за полуавтономно шофиране на масовите модели. Според доклад на Nikkei Asia, компаниите Mazda, Toyota и Subaru ще започнат да включват технология за самостоятелно управление от ниво 2 в повечето си модели.
Автономните технологии са категоризирани в 5 основни нива, като при най-високо не се изисква никаква човешка намеса и превозното средство се придвижва напълно само. В Япония обаче използването на тези технологии все още не е разрешено, така че местните производители трябва да се насочат към нива 2 и 3 за моделите си от 2022 г.д
Изследователският институт Yano в Токио твърди, че до 2030 г. около 62% от самоуправляващите се превозни средства в Япония ще разполагат с ниво 2 в базовото си оборудване.
Четете повече по темата в automedia.investor.bg
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Георгиев: Само за миналата година са 106 присъдите за сексуални посегателства срещу деца
Тихомир Безлов: Големият проблем за политиката в страната ни е, че няма устойчивост
Максимумът на метеорния поток Геминиди за 2025 г. ще настъпи утре
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Наследствена ли е шизофренията?
На повърхността на луната на Юпитер – Европа, е забелязан гигантски черен „паяк“
Лунната почва може да съдържа следи от земната атмосфера
Антитела, проектирани от изкуствен интелект, ще бъдат тествани на хора
Признаци за бъдеща катастрофа в Антарктида
Идват коледните банкети: Как да се забавляваш, без да рискуваш кариерата си?
До дни ще се родят първите бебета, създадени с помощта на изкуствен интелект
Какви защити имат евробанкнотите и как да разпознаем истинските?
Броят на чужденците в Европа се увеличава, нужни са за работна ръка
Какво вещаят звездите за 2026 година?
Ръководството на лекарския съюз получи мандат да подпише нов рамков договор за 2026-2028 г.
Baidu запълва празнината, която Nvidia остави на пазара на AI чипове в Китай
Cartier е новият Rolex за поколението Z благодарение на Тейлър Суифт
Парижкото споразумение за климата навърши 10 години, но мисията е далеч от изпълнена