Facebook влага 1 млрд. долара в създатели на съдържание до края на 2022 г.

Новината беше обявена в същата седмица, в която TikTok се превърна в първото конкурентно мобилно приложение

15.07.2021 | 15:21 Редактор: Юлия Христова
Facebook влага 1 млрд. долара в създатели на съдържание до края на 2022 г.

Facebook ще похарчи 1 млрд. долара в създатели на съдържание в социалните мрежи до края на 2022 г. в рамките на битката за най-големите таланти. Новината беше обявена в същата седмица, в която TikTok се превърна в първото конкурентно мобилно приложение, което достигна 3 млрд. сваляния по света. Това заяви Елена Кирилова, редактор в сайта на Investor.bg, в ефира на предаването "Бизнес старт" с водещ Христо Николов.

"Инвестициите на Facebook ще включват бонус програми за плащане на създателите на съдържание, които постигат определени цели в нейните приложения, включително в услугата за споделяне на снимки и видео Instagram. Плюс това ще финансира потребители, за да създават съдържание, разкри компанията".

От думите на госта стана ясно, че интернет гигантът отваря портфейла си,за да привлече автори с много последователи от платформи като YouTube на Alphabet и от китайската TikTok.

"Редица големи технологични компании се борят да привлекат и задържат популярни личности в социалните мрежи чрез тези нови плащания и услуги".

Друга тема от разговора бе новината, че Microsoft ще предложи базирана в облака версия на Windows, пише bloombergtv.bg.

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК