Трудно е да си ютюбър в България - ето колко гледания са необходими, за да изкарваш пари

Има средно 85 500 глобални търсения в Google на месец на "Как да печеля пари от YouTube?”

07.07.2021 | 17:25 Редактор: Жаклина Иванова
Трудно е да си ютюбър в България - ето колко гледания са необходими, за да изкарваш пари

Интернет създаде купища възможности, а една от най-привлекателните за мнозина се оказва тази да се превърнеш в ютюбър.

Българите, които се стремят да бъдат ютюбъри на пълен работен ден, са европейците, които се нуждаят от сериозен брой гледания – 2 032 496 – за да генерират средната нетна годишна заплата в страната от 7140 евро, сочи проучване на Reboot Online Marketing.

Интересното е, че има средно 85 500 глобални търсения в Google на месец на "Как да печеля пари от YouTube?”, докато средният брой търсения в Google на "Как да монетизирам YouTube видеа?“ е 34 600.

Reboot Online Marketing е установила, че жителите на Лихтенщайн ще се нуждаят от 16 692 251 гледания на YouTube канала им, за да генерират такава печалба от реклама, която да се равнява на средната годишна заплата от 58 644 евро в страната им.

На второ място е Швейцария. Швейцарските граждани, които имат амбицията да се превърнат в ютюбъри на пълно работно време, ще трябва да съберат 15 421 982 гледания, за да достигнат средната нетна работна заплата от 54 144 евро за година.

Люксембург (12 204 612), Дания (12 174 375) и Норвегия (11 318 448) са сред другите държави, при които са нужни над 10 млн. гледания, за да се изпълни условието.

България е чак на 32 позиция. На дъното на класацията е Армения, където са нужни "само" 850 611 гледания, за да се генерират достатъчно рекламни средства, еквивалентни на годишната заплата в страната - 2988 евро, пише investor.bg

За целите на изследването Reboot Online Marketing е използвала данни от lickd.co, за да установи колко гледания в YouTube са нужни на гражданите на 44 европейски държави, така че да могат да спечелят същата сума като нетната си средна годишна заплата в родната си страна, ако обмислят да напуснат работа, за да станат редовни създатели на съдържание във видео платформата на Google.

Снимка: Bloomberg.com

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК