Онлайн ученето създава риск от демотивация и отпадане от училище

Учителите трябва да имат нов подход за създаване на ангажираност

15.10.2020 • 13:01 Редактор:
Сподели във Facebook Изпрати в Mesanger Изпрати в Mesanger
Онлайн ученето създава риск от демотивация и отпадане от училище
Онлайн ученето създава риск от демотивация и отпадане от училище

Високите рискове от отпадане, които по принцип съществуват в българската образователна система, се наслагват с рискове от ниска мотивация и ниска ангажираност в онлайн среда. Това каза Асенка Христова, Институт за изследване на образованието, в предаването “Бизнес старт”  на bloombergtv.bg.

Христова отбеляза, че начините за увеличаване на ангажираността на учениците изискват сложни механизми.

“Онлайн ученето е характерно с това, че ограничава социалните взаимоотношения. По-добрият вариант е в такава среда, особено при по-малки ученици, да се организира синхронно обучение”.

Според експерта учителите трябва да имат нов подход за създаване на ангажираност в онлайн среда - повече усилия за групова работа, за проекти, за взаимодействие между самите ученици.

Снимка: Pixabay

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК


  • Последни
  • Четени
Четени виж всички Виж всички
Последни новини виж всички Виж всички