Високите рискове от отпадане, които по принцип съществуват в българската образователна система, се наслагват с рискове от ниска мотивация и ниска ангажираност в онлайн среда. Това каза Асенка Христова, Институт за изследване на образованието, в предаването “Бизнес старт” на bloombergtv.bg.
Христова отбеляза, че начините за увеличаване на ангажираността на учениците изискват сложни механизми.
“Онлайн ученето е характерно с това, че ограничава социалните взаимоотношения. По-добрият вариант е в такава среда, особено при по-малки ученици, да се организира синхронно обучение”.
Според експерта учителите трябва да имат нов подход за създаване на ангажираност в онлайн среда - повече усилия за групова работа, за проекти, за взаимодействие между самите ученици.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
„Байерн” надигра „Щутгарт” с хеттрик на Кейн
Божидар Божанов: По всичко изглежда, че провокаторите са действали с МВР
Разходите за заплати нарастват с около един милиард евро
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Почистването на орбитални отломки може да се превърне в печеливш бизнес
Съоснователят на Neuralink стартира проект, който може да промени човешката еволюция
Роботът Optimus е усвоил бягането, движейки се почти като човек
Открита е уязвимост в механизма за възстановяване на ДНК на раковите клетки
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Скоро: Озоновата дупка ще изчезне непълно
Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
Какво време ни очаква в неделя?
Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив с САЩ
Кадър на деня за 6 декември
Облигациите не защитават от AI балон
В Испания и Италия банките стимулират дългоочакваното възстановяване на акциите