Facebook промени корпоративното си лого с ново, минималистично, включващо името на компанията - ход, който според компанията има за цел да отличи по-голямата корпорация от звената ѝ WhatsApp и Instagram, информира CNBC, цитирана от investor.bg.
Промяната се прави в момент, в който Facebook се сблъсква с критики от юристи и защитници на неприкосновеността на личните данни. Същевременно тя е нападана заради начина, по който събира и съхранява информация от своята платформа, а опасенията са, че всичко това може да се пренесе върху другите ѝ организации.
Новото лого е с тънки главни букви, а не стилизираното “F”, което отдавна беше асоциирано с компанията.
"От днес обновяваме брандирането на нашата компания, за да е ясно кои продукти идват от Facebook", посочи фирмата в публикация в блога си.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Руски сили извършват зверства с цивилни в Мали
Американците не искат Робърт Кенеди-младши в администрацията на Тръмп
Таро прогноза за 8 - 14 декември
Холтерите като устройства за дистанционен мониторинг
Хранителен режим при атеросклероза
Как влияе на психиката работата от вкъщи?
Инсулинова резистентност и метаболитен синдром – как са свързани?
Кога ще се случи следващото лунно затъмнение
Метеорният поток Геминиди ще достигне своя връх в нощта на 14 декември
Единствена по рода си: В Индонезия се роди бебе от вида гигантска панда
Учените са изумени: Кометата 3I/ATLAS носи ключова за живота молекула
Вдигат учителските заплати с 10 процента
Николай Младенов ще управлява изпълнителния комитет за Газа
Зверско убийство на сина на зам.-кмета на Харков във Виена
Тарикати продават стартови пакети евро от по 20 лева за 50
Мъж е в кома след тежък побой пред магазин
Ще се докажат ли хуманоидните роботи в реална производствена среда извън тестовете
САЩ, Европа и Украйна ще сближават позициите си за мира в следващите дни
Д. Кузов: Има критична зависимост на велоиндустрията ни от азиатските производители на компоненти
Слабият юан задвижва износа на Китай и предизвиква критики