Facebook промени корпоративното си лого

Целта е да разграничи основната си платформа от приложенията Instagram и WhatsApp

05.11.2019 | 17:05 Редактор: Кристина Крумова
Facebook промени корпоративното си лого

Facebook промени корпоративното си лого с ново, минималистично, включващо името на компанията - ход, който според компанията има за цел да отличи по-голямата корпорация от звената ѝ WhatsApp и Instagram, информира CNBC, цитирана от investor.bg.

Промяната се прави в момент, в който Facebook се сблъсква с критики от юристи и защитници на неприкосновеността на личните данни. Същевременно тя е нападана заради начина, по който събира и съхранява информация от своята платформа, а опасенията са, че всичко това може да се пренесе върху другите ѝ организации.

Facebook е изправена и пред антитръстови проблеми, отчасти заради бъдещите си планове да свърже в едно услугите си. Към всичко това трябва да добавим и нестихващите критики към новите инициативи, като дигиталната валута Libra и системата за разплащания Calibra.

Новото лого е с тънки главни букви, а не стилизираното “F”, което отдавна беше асоциирано с компанията.

"От днес обновяваме брандирането на нашата компания, за да е ясно кои продукти идват от Facebook", посочи фирмата в публикация в блога си.

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК