Туитър забрани политическата реклама, Фейсбук - точно обратното. От Туитър смятат, че разпространението на политически съобщения трябва да бъде завоювано, а не купено, от Фейсбук обаче мисли различно - аргументират наличието на политическа реклама със свободата на словото.
Колко печелят социалните мрежи от политическа реклама и как влияе тя на потребителите, как ще се отрази решението на Тиутър и ще накара ли Фейсбук и други социални платформи да го последват - говорим по темата със Спас Иванов, специалист по киберсигурност и Борис Колев, IT-експерт.
''Брюксел 1'', събота, 17.30, по Bulgaria on air!
Тагове:
Европа може да разчита само на себе си, загуби САЩ като приятел в нужда
Как да развиваме любовта си, когато приоритетите се променят?
Кейти Пери и Трюдо с първи общи кадри в Instagram
Холтерите като устройства за дистанционен мониторинг
Хранителен режим при атеросклероза
Как влияе на психиката работата от вкъщи?
Инсулинова резистентност и метаболитен синдром – как са свързани?
Кога ще се случи следващото лунно затъмнение
Метеорният поток Геминиди ще достигне своя връх в нощта на 14 декември
Единствена по рода си: В Индонезия се роди бебе от вида гигантска панда
Учените са изумени: Кометата 3I/ATLAS носи ключова за живота молекула
Вдигат учителските заплати с 10 процента
Николай Младенов ще управлява изпълнителния комитет за Газа
Зверско убийство на сина на зам.-кмета на Харков във Виена
Тарикати продават стартови пакети евро от по 20 лева за 50
Мъж е в кома след тежък побой пред магазин
Кадър на деня за 8 декември
Новата доктрина на Тръмп го потвърждава - Европа е сама
Google ще представи първите AI очила с Gemini през 2026 г.
Ще се докажат ли хуманоидните роботи в реална производствена среда извън тестовете