Американските потребители хукнаха към китайските сайтове заради митата

Те купуват евтини чанти, панталони за йога и портфейли

16.04.2025 • 23:03 Редактор:
Сподели във Facebook Изпрати в Mesanger Изпрати в Mesanger
Китайските доставчици и производители използват TikTok.
Китайските доставчици и производители използват TikTok.

Много потребители от Съединените щати се преместиха в китайските приложения за електронна търговия, където купуват евтини чанти, панталони за йога и портфейли, защото се опасяват, че местните платформи ще повишат цените заради митата.

Видеоклипове, в които се изтъква високото качество и ниските цени на стоките, предлагани в китайските онлайн магазини, подтикват американците да изтеглят приложения, където стоките са по-евтини.

Заедно с DHgate, известен като "Дунхуан" на китайски език и наричан от някои пазаруващи "Малкото жълто приложение", Taobao на Alibaba Group Holding Ltd. и Shein са сред най-изтегляните приложения за пазаруване в американския App Store.

Китайските доставчици и производители използват TikTok, където споделят видеоклипове, чиято цел е да покажат на чужденците "източника на добрите стоки". 

Много от видеоклиповете, в които се твърди, че чантите и дрехите на европейски марки от висок клас всъщност са доставени от китайски производители, съдържат линкове към уебсайтове и данни за контакт, което води гледащите да правят поръчки директно при тези доставчици.

Четете повече в bloombergtv.bg.

Снимка: Freepik


  • Последни
  • Четени
Четени виж всички Виж всички
Последни новини виж всички Виж всички