Министърът на здравеопазването на Полша Адам Неджелски се изрази в подкрепа на идеята Ковид сертификатите да станат задължителни за работниците.
В страната са регистрирани над 30 000 нови случая за последните 24 часа, 20% от които са на Омикрон варианта на коронавируса.
Неджелски подкрепя проекторегламент, който предвижда да се изисква служителите да предадат на работодателите си доказателство за ваксинация или възстановяване от Ковид-19.
Дясното правителство на премиера Матеуш Моравецки също застава зад плана, информира БНР.
Според здравния министър сертификатите, заедно с работата от разстояние, когато е възможна, са по-добър вариант, отколкото локдаун. 56% от 38-милионното население на Полша е напълно ваксинирано срещу коронавирус, а 9 милиона души са с подсилваща доза.
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Напрежение в НС: Белобрадова даде за подпис оставката на Желязков
След 50 години партньорство Ferrari и PMI отварят нова глава
Главчев сезира Прокуратурата за редица нарушения в Министерство на културата
Премиер, вицепремиер и министър на блицконтрол в НС
Гастропареза след вирусна инфекция
Национално проучване проследява пътя на пациента с рак на белия дроб в България
Баланит на Зун – упорито възпаление на главичката на пениса
Защо сексът повишава имунитета?
Проби от въздуха, събрани преди 35 г., разкриват забележима промяна в сезоните
Мощни бури в едното полукълбо генерират перести облаци в другото
Antares събра $96 млн. за разработване на ядрени реактори за Земята и Космоса
Междузвездната комета 3I/ATLAS е покрита с криовулкани?
Инициатива за размяна на играчки във Варна
Във Военноморския музей представят най-новите си експонати, дарени през 2025 г.
Облачно време на много места в страната днес
Хороскоп за 6 декември 2025
Един район във Варна остава без вода днес
Цената на петрола се стабилизира сред двудневния ръст*
Икономическата тежест на едно заболяване
Warner Bros. Discovery и Netflix започват ексклузивни преговори за сделка
Акциите на "китайската Nvidia" поскъпнаха с над 400% след IPO-то ѝ за 1,1 млрд. долара