Калифорния е първият американски щат, който ще изисква от големите вериги магазини да излагат играчки и други детски продукти по полово неутрални начини, предаде ВВС.
Новият закон, подписан от губернатора Гавин Нюсъм, не забранява момчешки и момичешки секции.
Но големите супермаркети трябва да имат отделна полово неутрална секция. Там трябва да бъде излагана "разумна селекция" от играчки и детски стоки, без значение дали са предназначени за определен пол.
Компаниите са заплашени от глоба в размер $250 за първо нарушение и $500 при следващи. Новият закон бе одобрен от калифорнийските законодатели и ще влезе в сила през 2024 г., информира БНР.
Дрехите остават незасегнати, но законът има за цел играчки и всякакви други детски стоки, свързани със сън, почивка, хранене, биберони и др.
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Георгиев: Само за миналата година са 106 присъдите за сексуални посегателства срещу деца
Тихомир Безлов: Големият проблем за политиката в страната ни е, че няма устойчивост
Максимумът на метеорния поток Геминиди за 2025 г. ще настъпи утре
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Наследствена ли е шизофренията?
На повърхността на луната на Юпитер – Европа, е забелязан гигантски черен „паяк“
Лунната почва може да съдържа следи от земната атмосфера
Антитела, проектирани от изкуствен интелект, ще бъдат тествани на хора
Признаци за бъдеща катастрофа в Антарктида
Идват коледните банкети: Как да се забавляваш, без да рискуваш кариерата си?
До дни ще се родят първите бебета, създадени с помощта на изкуствен интелект
Какви защити имат евробанкнотите и как да разпознаем истинските?
Броят на чужденците в Европа се увеличава, нужни са за работна ръка
Какво вещаят звездите за 2026 година?
Ръководството на лекарския съюз получи мандат да подпише нов рамков договор за 2026-2028 г.
Baidu запълва празнината, която Nvidia остави на пазара на AI чипове в Китай
Cartier е новият Rolex за поколението Z благодарение на Тейлър Суифт
Парижкото споразумение за климата навърши 10 години, но мисията е далеч от изпълнена