Автомобилният концерн Ford Motor Co. заяви, че планира да засили производството на своите SUV (sport utility vehicles) модели в САЩ с идеята да повиши печалбата, възползвайки се от големия интерес на потребителите към този тип превозни средства, съобщава Ройтерс.
Неговият завод в Луисвил ще увеличи производството на моделите Ford Expedition и Lincoln Navigator с 20% през юли, което ще бъде второто подобно увеличение за тези модели за една година.
Решението подчертава агресивния подход на Ford да залага на популярни, печеливши и големи превозни средства в сърцето на Америка, което контрастира силно на тенденцията в Европа, Китай и Калифорния, където пазарът се насочва към по-компактни и по-евтини електрически автомобили с идеята да се понижи нивото на въглероден диоксид, отделян от транспортния сектор в атмосферата.
Администрацията на американския президент Доналд Тръмп предложи да замрази стандартите за ефективност на горивата, което продължава да помага на автомобилните производители да продават своите модели SUV и пикапи.
При наличието на ниски цени на горивата американските потребители отделят повече пари за по-големи превозни средства.
Среднопретеглената цена на новия модел Ford Expedition е 62,7 хил. долара, което е с 11,7 хил. долара повече спрямо 2018 г., посочва маркетинговият директор на компанията Мат Вандайк, цитиран от Investor.bg
Средната цена на луксозния Navigator се е повишила до 81 хил. долара през февруари от 78 хил. долара година по-рано.
През януари Ford заяви, че среднопретеглената цена за нейните модели на американския пазар достига 38,4 хил. долара, докато тази за цялата автомобилна индустрия в в САЩ остава 34 хил. долара.
Лидерът при продажбите на SUV в Северна Америка General Motors Co планира да стартира ново поколение на своите Chevrolet Suburban, Tahoe и GMC Yukon по-късно през настоящата година.
Подобни са и намеренията на Fiat Chrysler Automobiles NV, която ще пусне отново на американския пазар догодина нови модели от сегмента SUV.
Ford инвестира 925 млн. долара в изграждането на новото поколение Expedition и Navigator в своя завод в Кентъки като основната цел е а увеличи своя пазарен дял в този сегмент, където GM държи 70% от него.
Снимка: Pixabay
Харесайте ни във Facebook ТУК.
Джони Деп започва работа по "Майстора и Маргарита"
Скарлет Йохансон се паникьосала след първата ѝ среща с Колин Джост
Кабинетът "Желязков" е в историята: Парламентът гласува оставката му
Първан Симеонов: Борисов реши да капитулира и да гледа сеира
Маслото от ший и ползите от него в студените месеци от годината
Кашлица при деца - видове и начини за справяне
Приложение на ултразвука в денталната медицина
Интрахепатална жлъчна хиперплазия – какво представлява и при кои заболявания се появява?
Рекорд: Китай изстреля три ракети в Космоса за един ден
Обясниха причината за двойната опашка на кометата 3I/ATLAS
Неизвестна болест унищожава морските таралежи от вида Diadema africanum
Hungry Hippo: Rocket Lab тества ракета Neutron (снимки)
С 227 гласа "за" Народното събрание одобри оставката на кабинета "Желязков"
Украйна може да изтегли войските си от източните региони на Донбас
Варна ще кандидатства за подкрепа при повишаване на капацитета за реакция при бедствия
Първан Симеонов: Големият въпрос сега е какви ще са ходовете на Румен Радев
"Възраждане" ще настояват влизането ни в Еврозоната да се отложи с година
Народното събрание гласува оставката на правителството
Британската икономика неочаквано се е свила преди обявяването на новия бюджет
Руската централна банка завежда арбитраж в Москва срещу Euroclear заради замразените ѝ активи
Цената на петрола се покачва от най-ниските си нива от октомври насам*