"Зеленият сертификат" удари нехранителните магазини - 50% по-малко клиенти

Компаниите отбелязват над 30% спад на приходите

25.01.2022 | 13:16 Редактор: Елеонора Танева

Въвеждането на "зеления сертификат" е довело до намаляване на посещенията в магазини, в които не се продават хранителни стоки. 

"Магазините за нехранителни стоки регистрират 50% спад на посещаемостта. В същото време компаниите отбелязват и над 30% спад на приходите", заяви председателят на Асоциацията на търговците на нехранителни стоки Галин Попов пред Bloomberg TV Bulgaria.

Той уточни, че ако остане същият режим, търговците на хранителни стоки трябва да отделят нехранителните в обособена част от магазина си, за която да важи "зеленият сертификат".

Според Попов има ръст на външните инвестиции в България, особено в области като строителство, имоти, IT, фармация и медицина. Интересът е основно от ЕС.

Четете повече по темата в bloombergtv.bg

Снимка: Димитър Кьосемарлиев (Bulgaria ON AIR)

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК