Омбудсманът: Фактурите на ТЕЦ-а са неразбираеми, съдържат подвеждаща информация

Получилите сметките са изживели шок с информацията в първата страница, посочи Ковачева

09.10.2020 • 18:18 Редактор:
Сподели във Facebook Изпрати в Mesanger Изпрати в Mesanger

Получих стотици жалби, над 300 от всички около 600 за два месеца, се отнасят до неясните фактури на "Топлофикация"-София. Поисках от КЕВР да провери сметките. Основният проблем е, че изпратените фактури са неразбираеми и съдържат подвеждаща информация. Получилите сметките са изживели шок с информацията в първата страница. Хората се притесняват, защото на практика са платили част от тези суми. Това каза за предаването "Директно" омбудсманът Дияна Ковачева.

По думите ѝ е поставен въпросът с късно получените изравнителни сметки. Те не съдържали и пощенско клеймо.

"Бях уверена, че всеки, който изпрати сметка, ще бъде прегледана, независимо дали срокът е изтекъл", допълни тя за Bulgaria ON AIR.

"Очаквам резултатите от проверката. След среща с директора на "Топлофикация", получих уверение, че ще се издават фактури, което е важно", подчерта още Ковачева.

"Очаквам в разумен срок да се случи това, когато се получи дадена фактура още в първата страница да се ориентираш какво дължиш. Въпросът е фактурите да са разбираеми", стана ясно от думите ѝ.

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК


България виж всички Виж всички
Четени виж всички Виж всички
Последни новини виж всички Виж всички