2900 обаждания към горещия телефон на социалното министерство само за 7 дни

 Какво питат хората по време на епидемия и кои са доброволците зад слушалката?

31.03.2020 | 18:56 Редактор: Ралица Братанова

4500 обаждания за две седмици и над 2900 за последните 7 дни. Такава е равносметката на кол центъра към Министерството на труда и социалната политика.  От днес към екипите от психолози се включва и заместник-социалният министър Адриана Стоименова

Какво питат хората по време на епидемия и кои са доброволците зад телефонната слушалка?

Заради извънредното положение в страната въпросите на хората са разнообразни, а телефоните прегряват ежедневно. 

Сред доброволците е и 24- годишната Стефани. Студентката по клинична психология попада тук благодарение на неин преподавател. Разказва, че от другата страна на телефона обикновено са възрастни хора, които трудно преодоляват наложените карантинни мерки. 

А Стефани дълго ще помни първото поето обаждане на горещия телефон. Отсреща е възрастна жена, която е далеч от близките си. 

ОТ министерството уверяват, че на безплатните телефонни линия ще продължава да се дава актуална информация за всички въведени мерки в социалната сфера до края на извънредното положение в страната.

Вижте повече в репортажа на Михаела Карабельова.

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК