Черният леопард избяга в Румъния: Ходи на маникюр, яде баклава и рециклира

Бизнеси и пожарникари я използват за реклама и послания

04.07.2025 • 17:42 Редактор:
Сподели във Facebook Изпрати в Mesanger Изпрати в Mesanger
Черният леопард се превърна в истинска интернет знаменитост.
Черният леопард се превърна в истинска интернет знаменитост.

Колажи и мемета с черна пантера заляха социалните мрежи в Румъния, след като жандармерията в Гюргево и Телеорман получи няколко обаждания на спешния телефон 112 за евентуално присъствие на животно, наподобяващо дивата котка от Шумен.

На този етап не са открити следи, които да потвърдят, че изчезналият в България хищник е преминал от другата страна на Дунав. Но темата стана източник на вдъхновение за потребителите в социалните мрежи.

В интернет пространството се появиха стотици колажи и хумористични коментари, в които избягалият черен хищник от Шумен е водещ персонаж. Тези забавни изображения и видеа бързо събират хиляди харесвания и споделяния. Все повече хотели, ресторанти, магазини, спортни зали, строителни и автомобилни фирми и дори банки използват издирваното животно като рекламен трик. То яде сладолед, рециклира боклук и дори ходи на психолог и маникюр.  

С помощта на изкуствения интелект собствениците на всякакъв вид бизнес започнаха "да настаняват" черната пантера на различни места в Румъния с характерни за страната деликатеси и напитки – включително бира и кебапчета.  

И така от хищник черният леопард се превърна в истинска интернет знаменитост, но и в символ на приятелството между двата съседни народа. Не липсват колажи и карикатури по темата, които съдържат закачливо съдържание, свързано не само с животното, но и с България и Румъния и Дунав мост.

Най-новата шега от днес обаче е на пожарникарите от Департамента за извънредни ситуации към Министерството на вътрешните работи на Румъния. На официалната страница на организацията в социалната мрежа Facebook бе публикувана снимка, на която огнеборците спасяват черна пума от клоните на едно дърво. Изображението е създадено с помощта на изкуствен интелект, а вече има над 5000 харесвания и над 200 споделяния, информира БТА.

Но най-важна е бележката под него. В края на публикацията от департамента отбелязват, че по този начин искат да привлекат вниманието върху един сериозен проблем – фалшивите новини, които често циркулират и набират значителна популярност в онлайн пространството.

Снимка: Facebook


  • Последни
  • Четени
Любопитно виж всички Виж всички
Четени виж всички Виж всички
Последни новини виж всички Виж всички