Disney+ се опитва да привлече всякакви възрастови аудитории

Стрийминг услугата обаче няма да предлага филми и предавания с рейтинг R

13.11.2019 | 22:28 Редактор: Стефанка Митева
Disney+ се опитва да привлече всякакви възрастови аудитории

За да повиши информираността около стартирането на стрийминг услуга Disney+, Walt Disney я популяризира по време на спортни и праймтайм телевизионни предавания, за да достигне до "четирите квадранта на зрителите: мъже, жени, млади и стари".

Ранните тестове в Холандия, където Disney предложи безплатен двумесечен пробен период на Disney+, показаха, че услугата е привлякла "много голяма и разнообразна аудитория", заяви Кевин Майер, който ръководи потребителския и международния отдел на Disney.

Маркетинговата сила на Disney достига отвъд традиционната семейна аудитория, за да изпрати послание, че абонаментната услуга на компанията за 7 долара на месец, предлага по нещо за всички възрасти. Услугата дебютира във вторник в САЩ, Канада и Холандия.

Disney предлага много повече от класики като "Пепеляшка" и "Мери Попинз", които са очаровали поколения семейства. Компанията е собственик на известния филмов франчайз на "Междузвездни войни"; на "Железния човек", "Хълк" и десетки други супергерои на Marvel, на "Играта на играчките" на Pixar, както и на National Geographic.

Телевизионите сериали и филмите, които са собственост на всички изброените брандове, както и 30 сезона на "Семейство Симпсън", са достъпни в Disney+ заедно с популярните от десетилетия семейни предложения на Disney.

За разлика от Netflix, Disney+ все пак няма да предлага филми или телевизионни предавания с рейтинг R, които не са подходящи за зрители под определена възраст, пише investor.bg.

Снимка: Intagram

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК