Авиокомпания "Юнайтед Еърлайнс" се извини за насилственото извеждане на пътник от борда на самолета. Изпълнителният директор на фирмата изрази съжаление и обеща потърпевшият пасажер да бъде компенсиран.
В трето официално съобщение изпълнителният директор на "Юнайтед Еърлайнс" Оскар Муньос определи случилото се като ужасно и обеща подобни инциденти вече да няма.
Проявата на агресия от страна на служител на "Юнайтед Еърлайнс" продължава да събужда възмущение. Група американци от азиатски произход се събраха на летището в Чикаго, за да изразят своя гняв от случилото се.
Протестиращите скандираха, че когато тяхната общност е под заплаха, те са готови да отвърнат на удара. Други демонстративно нарязаха картите си за лоялни клиенти към авиокомпанията на малки парченца.