Резултатите от международното изследване на образователните резултати PISA разпалиха спорове в обществото. Българските деца са на последно място в Европейския съюз по функционална грамотност.
Разочароващите изводи станаха повод просветният министър Красимир Вълчев да заговори за необходимостта от ефективното въвеждане на т.нар. компетентностен подход, който включва учебните програми, изпитните формати, както и методите на преподаване.
Колко грамотни са българските деца и единствено в образователната система ли е вината за слабите резултати?
Темата коментирахме с Цецка Петрова, учител по Български език и литература и Евелина Гечева от Academica.bg.
Гледайте видеото с целия разговор.
Харесайте и страницата ни във Facebook ТУК
Шофьор почина в кабината на камиона си на ГКПП „Капитан Андреево“
Как да разпознаем новини, генерирани с изкуствен интелект?
Министър Атанас Запрянов посрещна новия патрулен кораб “Храбри” СНИМКИ
Арас-Текстил – традиция, отговорност и иновации в България
Защо са важни антиоксидантите за кожата?
Д-р Даниел Ставрев: 35 вече не е граница за успешна инвитро процедура, а индивидуална величина
Защо ставите страдат повече при студено време?
Откриха първия единичен ген, който директно причинява психични заболявания
SpaceX ще построи две стартови площадки за Starship на Кейп Канаверал
На 9-10 декември се очакват силни магнитни бури
Суперкомпютри създават най-пълния модел на акреция на черни дупки
Януарска „Витлеемска звезда“: Три планети в уникален парад около Слънцето
ВМС прие тържествено новия патрулен кораб "Храбри" във Варна
Евакуираните моряци от танкера „Кайрос” са предадени на Гранична полиция във Варна
Ватерполният „Комодор” с победа и минимална загуба в столицата
Четири български победи и шест нокаута белязаха SENSHI 29
Ръстът на заплатите във Великобритания се ускорява до петмесечен връх
Търговският излишък на Китай надхвърли 1 трлн. долара след възстановяване на износа
Серията Galaxy Watch8 – умни часовници за здравословна промяна
Нова серия икономически данни объркаха инвеститорите в Азиатско-Тихоокеанския регион