За половин година Snapchat е утроил гледанията на клипове, достигайки 6 млрд.

Разстоянието между Snapchat и Facebook се скъсява, отчитат от Financial Times

09.11.2015 | 11:49 Редактор: Ирина Георгиева
За половин година Snapchat е утроил гледанията на клипове, достигайки 6 млрд.

Броят на гледаните видеоклипове в Snapchat се е утроил спрямо май 2015г., достигайки до 6 млрд. преглеждания, пише Business Insider. По този начин приложението скъсява разстоянието между себе си и гиганта Facebook, сочи доклад на The Financial Times.

От The Financial Times заявиха, че Snapchat са потвърдили цифрата от 6 млрд. гледания, но са отказали да коментират повече.

Facebook съобщи миналата седмица, че е удвоил ежедневното гледане на видеа от 4 млрд. през април до 8 млрд. през октомври. В това число влизат преглежданията от настолните и мобилните устройства, докато тези на Snapchat са генерирани само от потребителите на смартфони.

През 2013 г. Snapchat отхвърли офертата на Facebook от 3 милиарда долара, за да придобие компанията.