Обърнете внимание на мобилните устройства за онлайн позициониране
Интервю с Евгени Йорданов, SEO специалист
20.04.2015 • 21:00
Обърнете внимание на мобилните устройства за онлайн позициониране
SEO за мобилни устройства става неразделна част от стратегията за онлайн позициониране на брандовете, казва в ексклузивното си интервю за bgonair.bg Евгени Йорданов, SEO специалист.
Евгени Йорданов коментира значението на оптимизацията за търсачки и развитието на мобайл през 2015.
Още по темата
Кои фактори ще променят онлайн присъствието на брандовете за 2015?
Повечето големи брандове отдавна работят по най-иновативните модели за позициониране, както офлайн, така и онлайн.
Затова нека не говорим за най-големите брандове, а да поговорим за по-малките такива.
Истината е, че всяко едно квартално магазинче дори може да се превърне в бранд, стига да стигне до повече хора и да стане по-популярно сред повече хора.
Едно такова по-добро позициониране би могло да се получи чрез множество и различни фактори.
Но основният, който набира все по-голяма популярност в България, това е оптимизацията за търсачки (SEO).
Още по темата
Оптимизацията е цел на всяка индустрия. Противопоставят ли се иновациите със стремежа да се продава по-бързо, повече и по-евтино?
Напротив, няма как да се противопоставят, тъй като целта на оптимизацията реално точно това цели – по-бързи, лесни и евтини резултати срещу по-високи приходи от тези евтини резултати.
Всеки един бизнес има подобни стремежи, независимо от големината си, иначе просто нямаше да се наричат „бизнеси“, ако това не беше така.
Що се отнася до онлайн оптимизацията за търсачки (SEO), реалността е същата, както при обикновената оптимизация.
Опитват се бизнесите и брандовете да постигнат качествени, сравнително евтини резултати в търсачката, които да доведат до по-големи приходи за тях.
Още по темата
Реално от почти всички подразделения на онлайн маркетинга, оптимизацията за търсачки има най-добра възвръщаемост спрямо първоначалните инвестиции в използването на тази услуга.