Провалът е само началото: Уроци по иновации от GE и Intel

След провал, продължете напред, обсъждайки поуките и ползите
Публикувана: От:

Още по темата

 

Ограниченията, а не изобилието (в контекста на време, пари и лично пространство), е ключ в намирането на нови и вълнуващи решения. Около тази теза се обединяват някои от най-влиятелните жени от класацията на Fortune.  

Заместник-председателят в General Electric (GE) Бет Комсток коментира, че много често, „когато хвърляш пари в един проект, не се фокусираш”. А Реджина Дюган, вицепрезидент, отговарящ за инженерните дейности, допълва, че „ограниченията те принуждават да редактираш”.

Fortune online изтъква още три начина, чрез които може да бъде изградена култура на иновации в организацията:

1. Намерете хора, които не се страхуват от провал

 Fortune отбелязва, че на обраната страна на много от пропуските на служители в Intel е написано: „Провалът е пътя напред”.
„Способността да се провалиш и да поемаш рискове е много важна част от създаването на основа и култура,” коментира президентът на Intel Рене Джеймс. От личния си опит Джеймс споделя, че преди 10 години се е опитала да създаде облачни услуги, изтъквайки, че провалът не е сложил край на кариерата й, въпреки че след него е трябвало да се изкачва много нагоре.

2. Създайте добро напрежение

 В компаниите, които постоянно се опитват да представят нови продукти, много често има напрежение между инженерите, които работят по създаването на нов по-добър продукт, и маркетинг специалистите, които се опитват да го представят на света. Това, което искате да избегнете, е негативно напрежение от разправиите между тях по пътя. "Показател за добро лидерство е, когато успеете да обедините всички", отбелязва Комсток.

Истината е, че при определено ниво и качество на стрес повечето хора се мобилизират и успяват да постигнат добри резултати. В този смисъл и ключът е в типа стимул, който залагате.

3. Не се оставяйте провалът да ви забави

Тъжно е, когато се провалят идеи, особено големи идеи, в които са вложени ресурси. Трябва да позволите на служители ви да се примирят с провала. След това ги въвлечете възможно най-бързо в следващия проект, коментира Джеймс.  

По този начин хората се дистанцират от усещането, че са направили нещо ужасно, коментира тя и съветва да бъдат обсъдени поуките, ползите и изводите от случилото се.
 

 

Коментари ( 0 )