На училище от вкъщи с виртуална класна стая

Учениците, които отсъстват от училище вече няма да пропускат занятия.
Публикувана: От:

В столичното 76 ОУ „Уилям Сароян“ учителите са измислили начин как децата да наваксват уроците, на които не са могли да присъстват, заради болест или семейни причини. Виртуална класна стая предоставя възможност децата да усвояват уроците си със своя учител от вкъщи.

Неусетно, лесно и по-интересно преминава урокът за глагола и неговите форми във виртуалната класна стая. От онлайн платформата се възползва шестокласникът Борис. 

"Виртуалният урок беше по-интересен, защото там може да правиш повече неща и може да изваждаш повече информация. Това е по-лесният начин, отколкото да учиш сам", разказва Борис Аладжов, ученик от 76-то училище.

Във виртуалната класна стая времетраенето на учебните часове се определя от това, колко бързо ученикът усвоява материала. Към онлайн урока може да се присъединят повече от един ученик. Виртуалната класна стая предлага много инструменти, които улесняват урока.

"Този тип на преподаване много работи и разбира се, ние не сме на крайности, че само технологиите помагат, затова си имат и библиотека, която си е с наши книги - мои и на учениците", коментира учителят Цветелина Терзиева, която преподава във виртуалната класна стая.

Идеята хрумва на Цветелина, която преподава близо 10 години български език и литература. Тя се свързва с частна онлайн платформата за уроци на живо, която позволява тя да провежда свои часове чрез тяхната услуга напълно безплатно. 

"Сътрудничество с тази платформа довежда до едно много успешно партньорство между учители, ученици и родителите, защото в живата връзката, в която се осъществява, обучението, родителят, може в реално време да гледа постижението на своето дете", допълва и директорът на 76-то училище Емилия Стефанова.

За сега във виртуалната класна стая се преподават само уроци по български език и литература. Но учителите по други учебни предмети вече са заявили желани да работят с новата образователна платформа. 
 

 

Коментари ( 0 )