Nike харчи повече от всякога за маркетинг около Олимпийските игри в рамките на световна рекламна кампания, докато се опитва да съживи продажбите си, пише Bloomberg.
Директорите призоваха топ звезди на помощ на Летните игри в Париж тази година, чиято церемония по откриването се състоя миналата седмица. Съоснователят на Nike Фил Найт отправи рядък призив към „Семейството на Nike” от спортисти и треньори седмица преди събитието, като ги насърчи „да разпалят отново страстта и желанието за победа“.
Всичко това се случва, след като през юни Nike записа най-лошия си борсов ден в историята, когато мениджмънтът каза на инвеститорите, че очаква приходите на компанията да се понижат тази фискална година. Цената на акциите потъна с 20%, изтривайки около 28 млрд. долара пазарна капитализация.
Главният изпълнителен директор Джон Донахю преразпределя ресурси на фона на сътресенията. Nike в разгара на план за намаляване на разходите с 2 млрд. долара, който включва съкращения, засегнали 2% от работната ѝ сила, а ръководството насочва част от тези спестявания към маркетинга. Nike обичайно харчи около 4 млрд. долара годишно за „създаване на търсене“ – телевизионни реклами, сделки със спортисти, дигитални реклами, събития на марката и други.
Четете повече в investor.bg
Снимка: БГНЕС
Защо Сирски отхвърля тезата за загубена война
Как се прави саламура за сирене?
Шакира се качи на сцената със синовете си Саша и Милан
Сидни Суийни разкри кой е идеалният мъж за нея
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Наследствена ли е шизофренията?
Лунната почва може да съдържа следи от земната атмосфера
Антитела, проектирани от изкуствен интелект, ще бъдат тествани на хора
Признаци за бъдеща катастрофа в Антарктида
Разкриха влиянието на Марс върху климата на Земята
Кои са професиите за които работодателите дават тлъсти заплати?
Европол предвижда война между роботи и хора до 2035 г.
Поскъпнали ли са двойно зъболекарските услуги?
ВКС с решение: Eвропрокуратурата правилно е разследвала Портних
Крахът на империята Лукойл
Кевин или Кевин: кой ще оглави Фед през 2026 г.?
Broadcom предизвика разпродажби на технологични акции на Уолстрийт
Законодателите на ЕС обмислят облекчаване на капиталовите правила за покритите облигации
Инфлационните очаквания във Великобритания се охлаждат от двугодишния връх