"Левски" подписа договор с нов рекламен партньор - една от най-големите платформи за онлайн игри и спортни залози.
Преговорите започнаха още през февруари, но заради пандемията от Ковид-19 и извънредното положение в страната бяха финализирани едва в навечерието на мача със "Славия".
"Левски" благодари на новия партньор за търпението и решимостта да се обвърже с най-голямата и популярна марка в България.
Снимка: Lap.bg
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Тагове:
Съдът на ЕС разглежда жалба на "Възраждане" срещу влизането ни в Еврозоната
В кадър: Ден преди Никулден, опашки за риба на Женския пазар
Велосипедист загина край омуртагското село Плъстина
Макрон: Единството между Европа и САЩ за Украйна е жизненоважно
По-устойчиви доставки на лекарства: Съветът на ЕС подкрепи новия регламент за критичните медикаменти
Минимално инвазивна естетика - с нарастваща тенденция
Жълт кантарион – действие и приложение и лекарствени взаимодействия
Гастропареза след вирусна инфекция
ЕС отстъпи: Бензиновите и дизеловите двигатели няма да бъдат забранени
Телескопът Hubble е заснел отново междузвездната комета 3I/ATLAS
Проби от въздуха, събрани преди 35 г., разкриват забележима промяна в сезоните
Мощни бури в едното полукълбо генерират перести облаци в другото
Съдия Ганчева разказа пред ученици за последиците от употребата на "райски газ"
ПП-ДБ внесе вота на недоверие към кабинета "Желязков"
Правителство, синдикати и работодатели постигнаха съгласие по новия Бюджет 2026
Какво ще бъде времето в събота?
Полицията във Варна излезе с мерки за спокойни студентски празници
Без увеличаване на данък дивидент и на осигурителните вноски - правителството внася проектобюджета в понеделник
Икономиката на еврозоната е нараснала с повече от първоначално отчетеното
Оборотите в търговията на дребно у нас нарастват символично през октомври
ПП-ДБ внесе вота на недоверие към кабинета „Желязков“