J Crew се насочва към Лондон, залагайки на акценти от Ню Йорк

За миналата година американската модна марка отчете приходи от 2 милиарда долара.

07.11.2013 | 15:08
J Crew се насочва към Лондон, залагайки на акценти от Ню Йорк

Модният бранд J Crew, чиито модели присъстват в гардероба на популярни личности като Мишел Обама и Брус Спрингстийн, се насочва към Лондон. Инициативата е част от разширяването на пазара на луксозната марка в Европа, съобщи Financial times.

Откриването на ключовия магазин  в Лондон от веригата на J Crew ще е тази седмица.

„Лондон е естествен избор. Освен езика, модните тенденции са много близо до тези в Ню Йорк, дори повече отколкото някои американски градове са,“ коментира Мики Дрекслер, изпълнителен директор и член на управителния съвет.

Магазинът ще е на лондонската Риджънт Стрийт, или още на възраждащия се дом на луксозните брандове, в близост до марки като Burberry. Близо до него ще е и откритият преди месец аутлет на  J Crew на Блумсбъри.

„Лондон беше лесно решение. Това е място, където хората разбират и уважават комбинацията от страхотен стил и дизайн“, коментира 69-годишният бивш шеф на Gap.

През последното десетилетие американски вериги успешно се насочват към британския пазар. Доказателство за това са Abercrombie & Fitch и  Victoria’s Secret.

Европа доказа, че е печеливш пазар за американски марки като Michael Kors. За последното тримесечие продажбите в европейските клонове на  Michael Kors почти се удвоиха, достигайки 114 милиона долара.

Декслер подчерта, че към момента няма планове за разширяване отвъд Великобритания.

J Crew има около 440 магазина в цял свят. През 2011 в сделка за 3 млрд. долара модният бранд  беше продаден на частните фондове TPG Capital и Leonard Green & Partners.

J Crew се радва на бърз растеж от 2003, когато начело на американската компания застава Декслер. За периода от девет години приходите на компания са се утроили, достигайки 2 млрд. долара през миналата година.