Бизнес идеите на Мадона, в които тя инвестира

Певицата има фитнес клуб в Рим, дял от Vita Coco, колекция за парфюми и обувки и тинейджърска колекция.

22.08.2013 | 13:45
Бизнес идеите на Мадона, в които тя инвестира

Почти 30 години на върха на класациите с песни като Vogue, Madonna направи състояние от музикалната си кариера. С повече от 300 милиона албума, продадени в цял свят, тя държи рекорда и за най-успешно турне на соло изпълнител в историята. Миналата година турнето MDNA събра почти 300 милиона долара.

Кариерата й на поп дива продължава да се развива, но с това тя инвестира в бизнес интересите си. С отварянето на последния фитнес клуб Hard Candy в Рим, фитнес пазарът е удвоил размера си за по-малко от 10 години. Мадона пусна и фитнес DVD.

Серията на Мадона Truth or Dare?, която включва парфюм и колекция обувки допринася за състоянието на певицата. Тя има стремежи и на модния пазар за тийнейджъри с колекцията Material Girl в сътрудничество с дъщеря си.

55-годишната Мадона се е заела и с хранителния бизнес, като купи дял от Vita Coco. Да не забравяме и недвижимата собственост. Купувайки имоти на важни места като централен Лондон и Central Park в Ню Йорк, Мадона харчи парите си доста умно.

/Том Гибсън, Bloomberg/