Компаниите за различни изследвания се опитват да запазят продуктите си приложими

Те избягват информацията на PDF формат, тъй като клиентите им изискват повече за парите си

27.01.2017 | 17:20 Редактор: Жанета Нейкова
Компаниите за различни изследвания се опитват да запазят продуктите си приложими

С инвестиционните посредници, които намаляват разходите и мениджърите, които се борят с огромната информация, идваща от портфолио във PDF формат, финансови изследователски компании по целия свят търсят нови начини, за да запазят техния продукт приложим.

При изобилието от стартиращи компании, които подкрепят тези усилия, те предлагат различни инструменти, които могат да бъдат използвани в търсенето на информация в Google, за да получат улеснение при продажбите на дребно. 

Например, като използването на дронове, за да се проучват петролните доставки или, като позволят на инвеститори да класират анализир и предложения по докладите си, като използват Netflix или eBay за изследванията си.

Дали тези иновации ще доведат до по-умни инвестиции, или ще се използват достатъчно широко, за да подкрепят бюджетите за изследванията, тепърва ще става ясно.

Но, стартиращите компании оформят съюзи с банките, брокерите и инвеститорите на килограм.

Хората, които използват и продават този тип инструменти казват, че тенденциите променят начина, по който изследванията се финансират, разпределят и консумират за първи път от десетилетия.

"Ние стигаме до много различен момент в справедливото изследване", каза Лекс Соколин, глобален директор на "fintech" стратегия в "Автономни изследователи", Великобритания.

Източник и превод от Reuters.com