fallback

Онлайн ритейлърът Flipcart направи продажби за $100 за 10ч.

07.10.2014 | 11:09

Потребителите в Индия пазаруваха много интензивно на 6 октомври, ден, обявен за специални разпродажби от големите ритейлъри онлайн.

Най-големият от тях, Flipcart, стана звездата на деня.

Компанията успя да реализира 100 милиона долара от продажби чрез един милиард посещения на сайта само за 10 часа.

Истерията Flipcart бе предизвикана от оферти като мобилни телефони Karbonn за 1 рупия, часовници Gio Analog за 99 рупии и най-продаваната Nokia 1020 с намаление от 60%, за 19 999 рупии.

Основният конкурент на Flipcart, Snapdeal обяви в понеделник, че е продавал много интензивно.

Най-големият онлайн ритейлър, Amazon също участва в кампанията, при това основателят Джеф Безос бе на място, в Индия.

Amazon India и Snapdeal отвърнаха на кампанията на Flipcart Big Billion Day със свои. Snapdeal обяви, че "за другите е важен ден, за нас - просто работен", а Amazon пусна разпродажбите през уикенда с темата Мисия до Марс.

Акциите обаче не минаха без проблеми.

Няколко потребители се оплакаха, че сайтът на Flipcart паднал часове след обявяването на разпродажбите. Мнозина се оплакаха в социалните медии.

Основателите Сачин и Бъни Бансал не приеха оплакванията и обясниха, че технологичният екип е положил всички усилия да управлява най-големия трафик, който е постиган в Индия.

Flipcart рекламира събитието си много агресивно 10 дни преди 6 октомври. Основателите на компанията писаха мейли на клиентите си с покана да участват.

Онлайн разпродажбите предизвикаха вълна от намаления в реалните магазини в страната.

Е-търговия държи едва 1% от ритейла в Индия, но расте много бързо, чрез финансиране от чужбина.

Според PricewaterhouseCooopers ритейл пазарът е 350 милиарда долара и расте с 15-20% годишно.

McKinsey очакват ръст до 38 милиона активни онлайн клиенти до 2015, съобщава India Today.

Чуйте коментара от Мумбай на Сунанда Джаясилан, Bloomberg TV Индия - във видеото.

 

fallback
Още от Техно
fallback