Финансов удар по Илън Мъск, рекламните приходи на Twitter са намалели с 50%

Социалната мрежа се затруднява да продаде на потребителите си Twitter Blue

05.04.2023 | 11:34 Редактор: Елеонора Танева
Финансов удар по Илън Мъск, рекламните приходи на Twitter са намалели с 50%

Социалната мрежа за кратки съобщения Twitter Inc. се затруднява да продаде на потребителите новия си абонаментен продукт Twitter Blue. 

Само 116 000 души са се регистрирали за услугата от 2,6 милиона души, които са посетили страницата за продажба на Twitter Blue в интернет през март, показват оценки на SimiliarWeb, която анализира интернет трафика, цитирани от Bloomberg.

Собственикът на Twitter Илън Мъск беше заявил, че от този месец само абонатите на Twitter Blue ще имат право на контролни знаци за верификация, които досега бяха запазени за публични личности. 

По-малко от 1% от месечните потребители в момента са абонирани за Twitter Blue. 

По думите на Мъск повече от 500 млн. души използват Twitter поне веднъж месечно. Рекламните приходи на Twitter са намалели с 50% между октомври и март, съобщи той в Twitter миналия месец. 

Абонаментната услуга Twitter Blue, която струва 8 долара/евро на месец, все още не е нараснала достатъчно, за да компенсира загубените приходи. 

Четете повече по темата в investor.bg.

Снимка: Bloomberg.com