В навечерието на своята 30-годишнина, Fibank (Първа инвестиционна банка) организира изискано събитие за своите клиенти на частното банкиране в The Residence Club в столицата. Събитието отбеляза старта на предлагането на луксозната метална кредитна карта World Elite ™ Mastercard ®, издавана ексклузивно само от банката. За пореден път Fibank, като лидер в картовите плащания, представя изключителен продукт с модерна визия, съчетаващ предимствата на кредитните карти с комфорта и изтънчения вкус на World Elite ™.
Клиентите на новата метална карта имат достъп до богат пакет от услуги и преференции, които включват:
- Concierge от Mastercard ® – организиране на бизнес и туристически пътувания, подготовка на специални събития и поводи, актуална информация и съдействие;
- Членство в престижната програма на банката за преференциално обслужване EGO Club – съдействие от личен банкер;
- Priority Pass членство – осигуряващо VIP достъп до над 1300 летищни салона в над 600 града по целия свят;
- Пътническа застраховка с голямо покритие и поемане на разноски за щети, медицинско обслужване.
Всички клиенти, преиздали своята World Elite ™ от Fibank или издали своята нова метална карта до 31 март 2023 г., получават като подарък Priority Pass с безплатни посещения на VIP летищни салони по целия свят без ограничения до края на 2023 г.
Първите 50 картодържатели, регистрирали се в платформата: https://www.priceless.com/fibank , печелят уикенд за двама в бутиков комплекс Bononia Estate.
Всички гости на събитието бяха зарадвани със сладки изненади, приготвени от шеф Ради Стамболов и специален сет метални бокали, в унисон с картата.
Във връзка с Fibank World Elite ™ Mastercard ®, Главният изпълнителен директор (CEO) и Председател на Управителния съвет на ПИБ, г-н Никола Бакалов, сподели: "Щастлив съм да обявя поредния наш картов продукт с висока добавена стойност за клиентите. World Elite ™ Mastercard ® от Fibank е кредитна карта от най-висок клас, а освен всичко друго е и елегантен метален аксесоар, който съответства на модерния начин на живот в забързаното ежедневие на всеки. Картата е верен помощник във всяко пътуване по целия свят. Благодаря на партньорите от Mastercard и г-жа Ваня Манова за доверието към Първа инвестиционна банка и усилията да предложим уникален продукт за клиентите в България, които заслужават най-доброто на банковия пазар у нас".
"Металната World Elite ™ Mastercard ® съчетава най-важните характеристики на нашия бранд – модерен продуктов дизайн с отношение към природата, селекция от премиум лайфстайл привилегии, оферти и безценни преживявания в България и цял свят. Радваме се, че клиентите на Fibank ще са първите, които да отключат безграничните възможности на нашата програма priceless", добавя г-жа Ваня Манова, Мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово, член на Управителния съвет на Българската финтех асоциация.
Напрежение в НС: Белобрадова даде за подпис оставката на Желязков
След 50 години партньорство Ferrari и PMI отварят нова глава
Главчев сезира Прокуратурата за редица нарушения в Министерство на културата
Премиер, вицепремиер и министър на блицконтрол в НС
Гастропареза след вирусна инфекция
Национално проучване проследява пътя на пациента с рак на белия дроб в България
Баланит на Зун – упорито възпаление на главичката на пениса
Защо сексът повишава имунитета?
Проби от въздуха, събрани преди 35 г., разкриват забележима промяна в сезоните
Мощни бури в едното полукълбо генерират перести облаци в другото
Antares събра $96 млн. за разработване на ядрени реактори за Земята и Космоса
Междузвездната комета 3I/ATLAS е покрита с криовулкани?
Инициатива за размяна на играчки във Варна
Във Военноморския музей представят най-новите си експонати, дарени през 2025 г.
Облачно време на много места в страната днес
Хороскоп за 6 декември 2025
Един район във Варна остава без вода днес
Цената на петрола се стабилизира сред двудневния ръст*
Икономическата тежест на едно заболяване
Warner Bros. Discovery и Netflix започват ексклузивни преговори за сделка
Акциите на "китайската Nvidia" поскъпнаха с над 400% след IPO-то ѝ за 1,1 млрд. долара